• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403030301683
  • خبرنگار : 50040

معاون استاندار گیلان:

آیت الله رئیسی ثابت کرد شهادت آرمان خدمتگزاران است

آیت الله رئیسی ثابت کرد شهادت آرمان خدمتگزاران است

ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان گفت: شهید رئیسی ثابت کرد کسانی که در جمهوری اسلامی مسئولیت می گیرند، باید آرمانشان شهادت باشد و در غیر این صورت نمی توانند خدمتگزار مردم باشند.

محمد جلائی امروز، ۳ خردادماه در اجتماع مردمی بزرگداشت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان که در شهرستان لنگرود برگزار شد، با اشاره به تاریخ پر تلاطم انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته، اظهار کرد: همواره دشمنان با تمام قوا برای شکست دادن انقلاب این ملت تلاش کرده اند، اما پیروز همه میدان ها، ملت بزرگ ایران هستند.

وی شهرستان لنگرود را طلایه دار تمام صحنه های پرشکوه و با عظمت انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا و سرداران و علما و مردم این دیار ثابت کرده اند که با اسلام و انقلاب و ولایت پیوند ناگسستنی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه ملت ایران آزمون های سخت را پشت سر گذاشته اند و شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده اند، گفت: ۴۰ روز دیگر یک آزمون بزرگ دیگر به دست ملت رقم خواهد خورد.

جلائی، آیت الله رئیسی را ادامه دهنده راه شهدا دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه این اتفاق ناگوار بود، اما شهادت پایان مسیر خدمتگزاری صادقانه است و شهید رئیسی ثابت کرد کسانی که در جمهوری اسلامی مسئولیت می گیرند، باید آرمانشان شهادت باشد و در غیر این صورت، نمی توانند خدمتگزار مردم باشند.

آیت الله رئیسی ثابت کرد شهادت آرمان خدمتگزاران است

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در پیام تسلیت خود از ناسپاسی ها و طعن ها در حق آیت الله رئیسی گفتند، ادامه داد: شهید رئیسی با اسلام و ولایت و مردم عهد بسته بود که رضایت خدا را برای خدمت به خلقش جلب کند و لذا این مسیر جز با شهادت طی نمی شد.

معاون استاندار گیلان با اشاره به سفرهای پی در پی آیت الله رئیسی به مناطق مختلف کشور و دیدار با مردم در دورترین روستاها، عنوان کرد: دولت آیت الله رئیسی، مدل حکومت علوی و حسینی است؛ ما پیرو مکتبی اهل بیت(ع) هستیم و حرکت کردن در این مسیر سرانجامی جز شهادت ندارد.

وی با بیان اینکه شهید حسین املاکی به عنوان جانشین لشگر در زمان بمباران شیمیایی، ماسک خود را به یک بسیجی داد، گفت: آنانی که شهدا را ندیده اند و یا فراموش کرده اند باید بدانند که تاریخ ما مملو از این حماسه ها و رشادت ها و شهادت هاست و انسان های زیادی هستند که برای نجات جان یک نفر جانشان را فدا کرده اند، بسیار با عظمت و پر شکوه است که یک رئیس جمهور برای آبادانی سرزمینش اینگونه حرکت کند و به شهادت برسد.

جلائی هر کدام از شهدای همراه آیت الله رئیسی را جلوه ای از دولت مردمی و انقلابی ایشان دانست و یادآور شد: شعار دولت سیزدهم مردمی سازی و بازگرداندن گفتمان خدمتگزاری است؛ همان راهی که امام دنبال می کرد و مقام معظم رهبری ادامه می دهند و مسئولان صادق در جای جای این سرزمین  تحقق می بخشند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان بیش از ۶۰ کشور و سازمان های جهانی در مراسم تشییع آیت الله رئیسی، تصریح کرد: نمایندگان این کشورها تاکید کردند که بر عهد خود با شهید رئیسی ثابت خواهند ماند، زیرا ایشان را انسانی راسخ و مستحکم و راستگو و صادق دیده اند.

آیت الله رئیسی ثابت کرد شهادت آرمان خدمتگزاران است

معاون استاندار گیلان مبنای دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم را ارتباط با همسایگان، منطقه و جهان دانست و ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان این مسیر را دنبال و خسران های گذشته را جبران کرد، زیرا عده ای فکر می کردند می توان با شیطان بزرگ مذاکره کرد و حق ملت را گرفت، اما در این جهان فقط دو راه حق و باطل داریم و راه سومی وجود ندارد و کسانی که راه سوم را انتخاب کردند از کاروان شهدا عقب ماندند.

جلائی، شهادت را آرمان عرصه خدمتگزاری دانست و تاکید کرد: کسانی که عرصه خدمت را انتخاب می کنند باید آرمانشان شهادت باشد و اگر آرمان دیگری را انتخاب کنند، خسران می‌بیند.

وی از مردم خواست در انتخابات پیش رو با رای خودشان راه خدمتگزاران صدیق انقلاب را پشت سر ولایت زنده نگه دارند و خاطرنشان کرد: دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده اند و لذا حضور در صحنه های انقلاب، به مثابه جهاد است.

معاون استاندار گیلان حضور ملت در همه صحنه های انقلاب را جهادی و دشمن شکن دانست و گفت: دشمن می خواهد مردم را از انقلاب و ولایت جدا کند و لذا با حضور در صحنه، جهاد خواهیم کرد.

وی اسلام و ولایت را بارزترین ارزش ها در گفتمان شهید رئیسی دانست و اضافه کرد: آیت الله رئیسی خدمتگزار ملت بود و امیدواریم با ادامه این مسیر، زمینه ساز ظهور شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha