• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030301705
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تشییع شهید دریانوش:

تحقق تمدن اسلامی مستلزم گذر از شرایط سخت است

تحقق تمدن اسلامی مستلزم گذر از شرایط سخت است

ایسنا/اصفهان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تحقق تمدن اسلامی و رسیدن به آن و تشکیل دولت اسلامی، مستلزم گذر از شرایط سخت و صبر در برابر تهدیدها و توطئه دشمنان است.

امیر خلبان امیرمهدی هادیان امروز (پنجشنبه، سوم خرداد ماه) در مراسم تشییع پیکر شهید خلبان سرتیپ محسن دریانوش در نجف‌آباد اصفهان، اظهار کرد: رسیدن به تمدن اسلامی و مقدمه‌سازی فرج امام زمان (عج) نیازمند صبر و مقاومت در برابر مشکلات و تهدیدهای دشمنان است.

وی افزود: دشمنان در برابر اهداف و سیاست‌های داخلی و بین‌المللی ایران مقاومت و توطئه می‌کنند، چراکه سرنوشت بدی را با شکل‌گیری تمدن اسلامی و بیداری اسلامی پیش روی خود می‌بینند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران معتقد است: آنها که به واقعیت بیداری اسلامی و فرج حضرت مهدی (عج) باور دارند در مسیر پیشرفت و مقاومت هیچ ترس و واهمی نخواهند داشت.

هادیان ادامه داد: نیروهای ارتش ایران همسو با سیاست‌های کلی کشور پیش می‌روند و نسبت به توطئه و تهدیدهای دشمنان و همچنین حوادث غیرطبیعی عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی با اشاره به از جان گذشتگی و ایثار نیروهای مسلح بویژه نیروی هوایی ارتش، گفت: این یگان نظامی تاکنون در حوادث مختلف با وجود شکست دادن دشمن، دچار حوادثی نیز شده، ولی این اتفاقات انگیزه و امید خلبانان و نیروها را از بین نبرده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه نیروهای مسلح پرقدرت برای عزت این کشور کار می‌کنند، بیان کرد: خانواده شهدا و کارکنان نظامی، همراهی و صبر خوبی در راستای اهداف ارتش داشته‌اند و قدرشناس آنها هستیم.

هادیان اظهار کرد: همه در برابر شهدا و خانواده‌های آنها مسؤول هستند و باید نقش خود را برای حفظ و حراست نظام و اقتدار آن بجا آوریم.

وی فعالیت در نظام جمهوری اسلامی را افتخاری برای خود و همکارانش در ارتش دانست و گفت: مردم قدرشناس خدمتگزاران هستند که نمونه بارز آن را در تشییع پیکر شهدای دولت، بخصوص رئیس جمهور شهید در روزهای گذشته و امروز شاهد بوده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: نیروهای جان بر کف هوایی ارتش همه مثل امیر خلبان محسن دریانوش در مسیر خدمتگزاری پیشگام هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha