• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030301750
  • خبرنگار : 50037

رئیس شورای تبلیغات اسلامی همدان:

شهید رئیسی برای خدمت به مردم، شب و روز نداشت

شهید رئیسی برای خدمت به مردم، شب و روز نداشت

ایسنا/همدان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: شهید رئیسی در طول ۴۵ سال از عمر گران‌بهای انقلاب برای خدمتگزاری به مردم همواره شب و روز نداشت و تعطیلی نمی‌شناخت.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان امروز (سوم خرداد ماه) در مراسم سوگواری شهدای خدمت که در مسجدجامع شهر رزن با حضور پررنگ مردم و مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور اسلامی آن کسی نیست که وقتی برف می‌بارد، در خانه را ببندد و تا محل کارش نرود، رئیس جمهور آن کسی است که در نقطه صفر مرزی که هیچ مسؤولی به آن سر نزده است، می‌رود و در میدان به امور مردم رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خستگی نمی‌شناخت، افزود: کار خیرات شهید رئیسی همواره در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد بود، کار خیرات آن است که شهید رئیسی گرد و غبار تعطیلی را کارخانه‌هایی را که تعطیل شده بودند، زدود و کارگران مانده و بیکار را دوباره مشغول به کار کرد.

فاضلیان بیان کرد: کار خیرات رئیس جمهور شهید ما آن است که بلافاصله با بازگشت از کاخ کرملین (روسیه) به سراغ زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان رفت و در میان گل و لای در سیل و زلزله به کمک مردم محروم رفت.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی همواره دوستدار مردم ایران اسلامی بود و احترام همه مردم، بویژه محرومان را داشت، بیان کرد: خداوند مزد ۴۵ سال خدمت شهید رئیسی را با درجه رفیع شهادت به او داد و این مقام، مقامی است که نصیب هر بنده‌ای نمی‌شود.

فاضلیان با بیان اینکه شهید رئیسی، خادم الرضا، خادم مستضعفان، خادم محرومان و خادم ملت بود و سید الشهدا خدمت شد، گفت: شهید رئیسی، مرد میدان و مردی از جنس شهید رجایی و بهشتی بود که از همه آنهایی که قبل از ایشان بودند، در خدمتگزاری به مردم سبقت گرفت.

وی اخلاص، تواضع و فروتنی، مردمی بودن را از دیگر مشخصه‌های شهید رئیسی دانست و افزود: خدمات ارزنده شهید رئیسی، شهید جمهور ما برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط شد، مردم قدردان خدمات شهید رئیسی هستند و حضور میلیونی مردم در تشییع این شهید خدمت گواه زحمات ۴۵ ساله ایشان در این انقلاب است.

 شهید رئیسی هیچ‌چیز برای خود نمی‌خواست 

فرماندار رزن نیز در این مراسم، گفت: شهید رئیسی در ۴۵ سال خدمت صادقانه به مردم هیچ‌چیز برای خود نخواست و در تمام این دوران تنها هدفش خدمتگزاری بی‌منت به مردم، بویژه به محرومان جامعه بود.

علی‌اصغر غفاری با بیان اینکه خستگی‌ناپذیری، تسلط بر امور، شجاعت، ولایتمداری، خدمت صادقانه به مردم، بی‌توجهی به حواشی و شایعات داخلی و خارجی از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود، افزود: پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی حاصل همراهی شهید رئیسی با ارکان نظام بود که این امر موجب اقتدار هرچه بیشتر کشور ما در جهان شد و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha