• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403030301761
  • خبرنگار : 71489

بدرقه «رئیس‌جمهور مُغتنم» و همراهان شهیدش

آخرین سفر استانی رئیس‌جمهورِ مغتنم به جایگاه ابدی

آخرین سفر استانی رئیس‌جمهورِ مغتنم به جایگاه ابدی

مردم مشهد مقدس به عنوان آخرین استان میزبان سفرهای استانی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهورِ شهید جمهوری اسلامی ایران از پیکر این شهید خدمت استقبال کردند.

به گزارش ایسنا، ظهر پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳، کاروان دولت مردمی جهت انجام آخرین سفر استانی دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیسِ جمهور شهید وارد مشهد مقدس مرکز استان خراسان رضوی شد و از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت؛ استقبالی اما متفاوت‌تر از سفرهای قبلی او به مشهد؛ این بار مردم مشهد نه با صورتی خندان بلکه با چشمانی گریان به استقبال رئیس جمهور شهیدشان که خادم‌الرضا هم بود، آمدند.

پیش از این رئیسِ جمهور شهید دو مرتبه به مشهد سفر کرده بود؛ نخستین سفر سید ابراهیم رئیسی به مشهد چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ و در قالب دور اول سفرهای استانی کاروان دولت سیزدهم و دومین سفر نیز سه شنبه هفته گذشته (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جهت حضور و سخنرانی در  پنجمین کنفرانس بین‌المللی امام رضا(ع) انجام شد؛ سفری که سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به مشهد، به به بارگاه منور رضوی(ع) مشرف شد؛ بارگاهی که از عصر امروز، منزل نهایی اوست و پیکر مطهرش برای همیشه در آنجا به خاک سپرده می‌شود.

امروز مردم مشهد برای استقبال از پیکر رئیس جمهورِ شهیدشان به فرودگاه این شهر رفتند و با چشمانی گریان ورودش را به مشهدالرضا خوشامد گفتند؛ سپس از خیایان امام رضا(ع) پیکر او را روی دستان‌شان تشییع و او را تا آستان قدس رضوی، حرم امام هشتم شیعیان همراهی کردند؛ جایی که بیش از ۳ سال (اسفند ۱۳۹۴ تا فروردین ۱۳۹۸) سید ابراهیم تولیت آن را بر عهده داشت و خادم‌الرضا بود.

امروز در مشهد فقط مشهدی‌ها نبودند؛ از همه ایران برای بدرقه رئیس جمهورِ مغتنم به جایگاه ابدی آمده بودند و مشهد میزبان قریب به ۳ میلیون نفر بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha