• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030301844
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

استقلال-پیکان روی هوا/ نکونام و اوسمار چه گفتند؟

استقلال-پیکان روی هوا/ نکونام و اوسمار چه گفتند؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا،  بازی نخست ۱۶ تیم شرکت کننده در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ برگزار شد و تیم ملی والیبال فرانسه در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت. ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها در گروه مردان روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز شد.

در هفته اول که مسابقات از یکم تا ششم خرداد پیگیری می‌شود تیم‌های برزیل، صربستان، ایتالیا، ایران، آرژانتین، کوبا، ژاپن و آلمان در ریودوژانیرو به مصاف یکدیگر می روند و تیم‌های ترکیه، فرانسه، لهستان، هلند، آمریکا، کانادا، اسلوونی و بلغارستان در آنتالیا صف‌آرایی خواهند کرد.

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال مقابل صربستان شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۳ بامداد پنجشنبه سوم  خرداد به مصاف صربستان که حریف مستقیم خود برای صعود به المپیک است، رفت و سه بر یک (۲۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.  

صربستان چگونه والیبال ایران را شکست داد؟

بررسی آماری دیدار والیبال ایران و صربستان نشان می‌دهد که این دو تیم تفاوت چندانی با هم نداشتند و ملی‌پوشان ایران می‌توانستند با هماهنگی بیشتر حریف خود را شکست بدهند.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۳ بامداد پنجشنبه سوم خرداد به مصاف صربستان که حریف مستقیم خود برای صعود به المپیک است، رفت و سه بر یک (۲۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.  

واکنش کولاکوویچ به برد مقابل والیبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان، گفت: ایران شروع خیلی خوبی داشت اما بازیکنان صربستان با حوصله‌تر بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند.

ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (پنج‌شنبه سوم خرداد) در نخستین مسابقه خود ۳ بر یک مغلوب صربستان شد.

واکنش تلخ کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست برابر صربستان

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف ۱۰ امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۳ بامداد پنجشنبه سوم  خرداد به مصاف صربستان که حریف مستقیم خود برای صعود به المپیک است، رفت و سه بر یک (۲۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.  

بهترین برنامه غذایی برای ورزشکاران

تنوع، تعادل و تناسب از اصول مهم در یک رژیم غذایی سالم برای ورزشکاران، هستند.

یک رژیم غذایی سالم رژیمی است که اصول تنوع، تعادل و تناسب در آن رعایت شده باشد؛  تنوع در رژیم غذایی سالم به معنی انتخاب مواد غذایی از تمامی گروه‌های اصلی مواد غذایی و شامل لبنیات، میوه‌ها، سبزیجات، گوشت‌ها، غلات، نشاسته و چربی‌هاست.

سقوط یک پله‌ای والیبال ایران در رنکینگ جهانی

با پایان روز دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ والیبال ایران یک پله سقوط کرد.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۳ بامداد پنجشنبه سوم خرداد به مصاف صربستان که حریف مستقیم خود برای صعود به المپیک است، رفت و سه بر یک (۲۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.

اوسمار: استقلال خوزستان در نیم‌فصل دوم بهتر شده است/ از یاسین سلمانی استفاده نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید «استقلال خوزستان در مقایسه با نیم فصل اول بهتر شده و امیدوارم بازی خوب و جذابی برای هر دو تیم و هواداران باشد.»

اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، دوست داشتم به آنهایی که از حادثه اخیر عزادار هستند، تسلیت بگویم و ابراز همدردی کنم. دوباره باید به موضوع فوتبال برگردیم چون برای آن اینجا هستیم. سه بازی تا پایان لیگ مانده و هر بار اینجا هستیم متوجه می‌شویم که چقدر این بازی‌ها حساس هستند چون باعث می‌شوند به هدفمان برسیم. بازی با استقلال خوزستان دیدار خیلی مهمی برای ماست و همچنین خیلی سخت است.

سمیعی: محل بازی با پیکان هنوز مشخص نیست/ ۳۰ میلیارد بدهی مالیاتی داریم

سرپرست باشگاه استقلال درباره مسائل مختلف این تیم صحبت کرد.

نکونام: استقلالی‌ها باید هوشیارتر از همیشه باشند

سرمربی تیم استقلال گفت: همه ما باید هوشیارتر از همیشه باشیم و اجازه ندهیم که کسی بخواهد اتحادمان را به هم بزند.

جواد نکونام درباره دیدار فردا (جمعه) تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ساکت الهامی دوست خوبم به لحاظ فنی، تیم خوب و باشخصیتی ساخته که در هفته‌های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. ما هم استقلال هستیم و در فصل جاری بازیکنانمان ثابت کرده‌اند که بسیار فداکارانه، جنگنده و با تعصب بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند. ما تا روز آخر به حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه چه از سوی هواداران و چه از سوی پیشکسوتان خود نیاز داریم و ان‌شاءالله بتوانیم لطف آنها را جبران کنیم.

اعلام لیست ۱۴ نفره والیبال ایران برای دیدار با ایتالیا

لیست چهارده نفره تیم ملی والیبال ایران برای دیدار دوم در لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایتالیا مشخص شد.

ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (پنج‌شنبه سوم خرداد) در نخستین مسابقه خود مغلوب صربستان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha