• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403030401933
  • خبرنگار : 50463

فرماندار شهرستان خاتم؛

سفر شهید رئیسی به خاتم پل پیشرفت این شهرستان بود

سفر شهید رئیسی به خاتم پل پیشرفت این شهرستان بود

ایسنا/یزد فرماندار شهرستان خاتم با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور شهید به شهرستان خاتم آرزوی دیرینه مردم این شهرستان بود، گفت: این سفر باعث شد که در این شهرستان از محرومیت پلی به سوی پیشرفت ساخته شود.

«علی‌اکبریان» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراه، با اشاره‌به‌دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان یزد و اهمیت حضور ایشان در شهرستان خاتم گفت: حضور آیت‌الله رئیسی در شهرستان محروم خاتم یک آرزوی دیرینه برای مردم و مسئولان این شهرستان بود، زیرا با این حضور می‌توانستیم شرایط شهرستان را برای مردم بهبود ببخشیم و از محرومیت‌های موجود به‌سوی پیشرفت پل بزنیم.  

وی افزود: در راستای محرومیت‌زدایی از شهرستان خاتم، استاندار یزد نیز از حضور ایشان در این شهرستان دفاع کردند و مصوب شد تا در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان یزد تنها دو دیدار مردمی در استان برگزار شود؛ که یکی از آن‌ها در شهرستان خاتم بود.  

فرماندار شهرستان خاتم با اشاره به حال و هوای این شهرستان و مردم در آن روز مهم گفت: شور و اشتیاق مردم علی‌رغم سردی هوا و سخنان معاندان و دشمنان مبنی بر اینکه شرایط اقتصادی عاملی است که مردم حضور پرشوری در استقبال از رئیس‌جمهور خود نداشته باشند، اما حضور چشمگیر مردم شهرستان خاتم در استقبال از هشتمین رئیس‌جمهور خود سیلی محکمی به گوش دشمنان بود تا دشمن بداند مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و انتخاب خود ایستاده‌اند.

اکبریان با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور در شهرستان خاتم حضور داشتند، گفت: سخنرانی ایشان سرشار از نکات مهم و دغدغه‌های مردم بود و به درخواست‌های مهم مردم؛ مانند اشتغال و کشاورزی، تکمیل پروژه راه و بیمارستان اشاره کردند و حتی زمانی که به تهران برگشتند سریعاً دستورات لازم را برای تمامی این موارد صادر کردند.  

وی افزود: در خصوص پیگیری مصوبات سفر ایشان به شهرستان خاتم باید گفت برای این شهرستان چندین اتفاق خوب افتاد؛ تکمیل باند دوم محور هرات به هرابرجان یکی از مصوبات سفرایشان به شهرستان خاتم بود و به لطف دستورات ایشان، فاز اول این جاده که ۲۰ سال به آرزوی مردم تبدیل شده بود در شب شهادت رئیس‌جمهور مردمی بهره‌برداری شد و مردم در حال استفاده از آن هستند.  

اکبریان با اشاره به پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله خاتمی در خاتم که یکی دیگر از مصوبات سفرایشان به این شهرستان بود، گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی تا سه ماه آینده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.  

فرماندار خاتم از انجام سایر مصوبات دور دوم سفر رئیس‌جمهور در این شهرستان خبر داد و گفت: با دستور شهید جمهور تغییر و تحولات خوبی و پیگیری‌های ویژه‌ای در پروژه‌های مهم این شهرستان همچون پتروشیمی صورت گرفت که خبرهای خوب آن تا چند ماه آینده به گوش می‌رسد.  

وی با اشاره به برکات سفر رئیس‌جمهور به شهرستان خاتم بیان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کرد تا مردم را جدای از دولت و نظام نشان دهد، ما حضور و مشارکت قلبی مردم را در صحنه شاهد بودیم که به روزی خاطره‌انگیز تبدیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha