• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403030401954
  • خبرنگار : 50463

چادرملو اردکان_مس کرمان؛ شبه‌فینالی زود رس برای هموارسازی مسیر صعود

چادرملو اردکان_مس کرمان؛ شبه‌فینالی زود رس برای هموارسازی مسیر صعود

ایسنا/یزد ورزشگاه امام علی(ع) کرمان از ساعت 19 عصر امروز(جمعه 4 اردیبهشت) میزبان تنها جدال باقی مانده از هفته سی‌ویکم لیگ فوتبال دسته اول کشور، با صف آرایی دو تیم مس کرمان و چادرملو اردکان خواهد بود.

دیداری که برای شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو شبه‌فینال محسوب می‌شود؛ چرا که باتوجه به رقابت تنگاتنگ و نزدیکی که با تیم فجر سپاسی برای صعود به لیگ برتر دارند، کسب هر سه امتیاز از معدن مس کرمان برای چادرملو اردکان جنبه حیاتی دارد.

البته که نتیجه این دیدار برای مسی‌ها اهمیت زیادی ندارد چرا که نه امیدی به صعود دارند و خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند؛ و نهایتا با یک یا دو پله صعود یا سقوط در جدول رده بندی لیگ را به اتمام خواهند رساند.

مس با ۴۳ امتیاز در رده ششم جدول و چادرملو با ۶۳ امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد؛ و با توجه به این‌ که تیم فجر سپاسی شیراز با ۶۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته، بنابراین تیم چادرملو تحت هر شرایطی باید در این جدال به پیروزی رسیده تا مسیر صعود به لیگ برتر هموار تر شود.

سورمه‌ای پوشان چادرملو به‌خوبی می‌دانند که تساوی با مس به‌ منزله کم‌رنگ شدن امیدهایشان برای صعود به لیگ برتر خواهد بود؛ و راهی به غیر از غلبه بر میزبان کرمانی ندارند؛ تا در رقابت با فجر سپاسی شیراز که از شرایط خوبی برخوردار است عقب نماند.

چنانچه چادرملو در جدال با مس امتیاز از دست دهد، کار صعودش به‌ شدت دشوار، سخت و به اما و اگر های فراوانی کشیده خواهد شد.

تیم چادرملوی اردکان چندی پیش در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی باشگاه‌های کشور پس‌ از تساوی در اوقات قانونی و اضافی موفق به شکست کرمانی‌ها در ضربات پنالتی شد؛ و این دیدار برای کرمانی‌ها دیداری انتقام جویانه به حساب ‌می‌آید.

نا گفته نماند که بازیکنان چادرملو در طول این 30 هفته نشان دادند که در بازی‌های خارج از خانه به‌ مراتب بهتر از دیدارهای خانگی بازی می‌کنند؛ و این نوید را می‌دهد که از سد مس کرمان عبور خواهند کرد تا با روحیه ای مضاعف از تیم فجر سپاسی شیراز در هفته آینده پذیرایی کنند؛ اما فوتبال قانونی نانوشته است و اتفاقاتی غیر قابل پیش بینی می‌تواند تمام معادلات را به هم ریزد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۲۰:۳۱

انشاءا...به امیدصعود به لیگ برترچادرملو اردکان