• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1403030401971
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت» آغاز شد

تاکید وزیر بهداشت بر تداوم راه آیت‌الله رییسی در نهضت تکمیل پروژه های نیمه‌تمام

تاکید وزیر بهداشت بر تداوم راه آیت‌الله رییسی در نهضت تکمیل پروژه های نیمه‌تمام

وزیر بهداشت بر تداوم راه و مکتب آیت الله رییسی در نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، پویش «تعالی خدمت، استمرار خدمت» به منظور افتتاح پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت در سراسر کشور از امروز (۴ خرداد ) با حضور وزیر بهداشت در مشهد مقدس آغاز شد و طی آن پژوهشگاه علوم پزشکی پردیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بزرگترین پژوهشگاه حوزه سلامت شرق کشور که به نام شهید جمهور، دکتر سید ابراهیم رییسی مزین شده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این مرکز با اشاره به آغاز عملیات ساخت این پژوهشگاه از سال ۹۷، یادآور شد: افزود: در این پژوهشگاه ۳۳ مرکز تحقیقاتی مستقر هستند و ۲۵ آزمایشگاه تخصصی و پیشرفته، سالن های اجتماعات و کلاس های درسی در این مرکز فعال است. 

به گفته وزیر بهداشت، رویکرد اصلی وزارت بهداشت در دولت مردمی در حوزه تحقیقات سلامت، تجمیع مراکز و امکانات تحقیقاتی برای استفاده محققان دانشگاه های علوم پزشکی است. 

دکتر عین اللهی به آغاز پویش تعالی سلامت، استمرار خدمت در وزارت بهداشت به منظور افتتاح پروژه های حوزه سلامت در فرصت باقی مانده از دولت مردمی اشاره و تاکید کرد: مقرر شده بود پروژه های متعدد حوزه سلامت از جمله پروژه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور رییس جمهور شهید افتتاح شود و ما منتظر ایشان بودیم اما تقدیر بر این شد که بدون حضور فیزیکی ایشان، ادامه دهنده راه و مکتب آیت الله رییسی در نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام باشیم.

در این مراسم معاونان تحقیقات و فناوری و توسعه مدیریت و منابع، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل منابع انسانی و مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

۲۲ پروژه حوزه سلامت استان خراسان رضوی که امروز افتتاح می شود، شامل سه پروژه آموزشی و پژوهشی، ۱۱ پروژه درمانی و ۸ پروژه بهداشتی است که با بهره برداری از آنها ۷۰ هزار متر مربع فضای فیزیکی به ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس افزوده می شود. 

روز گذشته نیز وزیر بهداشت از پایگاه های اورژانس و مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی به زائران و سوگواران در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در مسیر تشییع و حرم مطهر رضوی بازدید کرده بود. 

به گزارش وبدا، در این سفر دکتر رحیمی - معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر پناهی - معاون تحقیقات و فناوری، دکتر احمدی - سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، دکتر مرادی - مدیرکل منابع انسانی و دکتر شمسی - مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت - دکتر عین اللهی را همراهی می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha