• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403030401985
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

تکمیل چهار خطه شازند-اراک نیازمند ۳۰۰ میلیارد اعتبار است

تکمیل چهار خطه شازند-اراک نیازمند ۳۰۰ میلیارد اعتبار است

ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تکمیل چهار خطه شازند-اراک نیازمند ۳۰۰ میلیارد اعتبار است.

بهزاد شاکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهار خطه شازند- اراک یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی استان به طول ۷۰ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در لرستان واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان ۲۵ کیلومتر آن افتتاح و ۹.۵ کیلومتر آن باقی‌مانده و ۵ کیلومتر آن آماده آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد در طول مسیر  به پیمانکار بدهکار بوده و برای تکمیل این پروژه به ۳۰۰ میلیارد اعتبار نیاز است که در صورت مقداری تزریق مالی به پیمانکار و برنامه‌ریزی صورت گرفته امید می‌رود تا پایان آبان‌ماه پروژه را تحویل داده شود.

شاکرمی بیان کرد: در بازدید امروز از این پروژه قراربر این شد که به همراه استاندار از وزارت راه و شهرسازی اعتباری تخصیص گرفته شود که این محور نیز هم جز محورهای امن قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته این محور یکی از محورهای پرتلفات استان بوده خوشبختانه در حال حاضر تلفات ما در حوزه لرستان کم شده چون بیشتر کار انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان  تصریح کرد: برای انجام این پروژه با فقر مصالح روبرو هستیم و مصالح مورد نیاز به‌سختی تأمین می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۶

جاده اراک به قم و خیابونای تو شهر رو درست کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۲۲:۲۴

جاده بین اراک وقم رادرست کنیدکه درسال خدامیدونه چقدرتصادف وکشته داره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۱۴:۰۳

سلام عرض ادب خدمت زحمت کشان راه ترابری جاده توره تا دوراهی شازند واقعاداغونه...از دور برگردان گردنه سیبک تا خود سنجان هم واقعا رسیدگی کمه جاده خیلی داغون هستش.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۱۴:۰۷

زیر گذر رباطمیل دقیقا یکسال هستش که به علت برخورد کامیون بتون دیوارش ریخته واسه جمع آوری هم هیچ اقدامی صورت نگرفته خواهشا رسیدگی بشه ممنون تشکر

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۱۶:۰۶

راه سازی استان مرکزی افتضاحه,جاده الیگودرز به خمین که خیلی باریک و بدون روشنایی معابر هست,جاده اصلی کشور که از توره به اراکه چندین ساله اخر هفته و تعطیلی ها بشدت شلوغه و حاظر نبستن یک لاین به این جاده پرتردد اضافه کنن,جاده کنارگذر اراک 10ساله درگیرش هستن,جاده اراک به سلفچگان که اونقدر داغون و پرازدست انداز و چاله هست)مخصوصا از شهرامیرکبیرتاراهجرد که هرماه بایدجلوبندی ماشین رو تعمیر کنیم,