• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403030401988
  • خبرنگار : 50040

منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم:

سفرهای استانی آیت الله رئیسی یک یادگاری بی نظیر است

سفرهای استانی آیت الله رئیسی یک یادگاری بی نظیر است

ایسنا/گیلان منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: حضور ایشان در بین مردم در قالب سفرهای استانی بسیار بی‌نظیر بود؛ تا جایی که در حال انجام دور دوم سفر به استان‌ها بود و این یادگاری ایشان، بسیار قابل تقدیر است.

مهرداد لاهوتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی انسانی پر تلاش بود، اظهار کرد: از زمانی که ایشان مسئولیت اجرایی را پذیرفت، همه وجود خودش را برای پیشرفت و آبادانی کشور گذاشت؛ این در حالی است که اداره کشور در شرایط سخت تحریم کار ساده‌ای نیست.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور به روابط با کشورهای دنیا گره خورده است، افزود: آیت الله رئیسی تا جایی که توانست کشور را مدیریت کرد و نمره قابل قبولی در معادلات سیاسی و توسعه روابط ایران با سایر کشورهای دنیا دارد.

منتخب مردم شهرستان لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های آیت‌الله رئیسی در این مدت کوتاه برای توسعه عمرانی و زیرساختی کشور در حد عالی، تصریح کرد: حضور ایشان در بین مردم در قالب سفرهای استانی بسیار بی نظیر بود؛ تا جایی که در حال انجام دور دوم سفر به استان ها بود و این یادگاری ایشان، بسیار قابل تقدیر است.

لاهوتی منش و روش و مرام آیت الله رئیسی را مانند تمام شهدای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران، کشور و انقلاب و نظامشان را دوست دارند؛ اگرچه با برخی مشکلات صنفی مواجه هستیم، اما مردم در چنین شرایطی حضور قوی دارند و پیام مهمی را به دنیا منتقل می‌کنند.

وی حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت را برگ زرینی در کتاب انقلاب دانست و یادآور شد: به غیر از کشورهایی که با کشور و نظام ما دشمنی دارند، شاهد همراهی بسیاری از کشورهای دنیا با ملت ایران در این روزهای سخت بودیم.

منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم، با اشاره به حمایت ایران از آرمان فلسطین و موضوع غزه، تاکید کرد: نظام اسلامی این روزها بهترین دوران خود را سپری می‌کند و شاهد همراهی ملت‌ها با شعارهای انقلاب در جهت حمایت از فلسطین هستیم؛ این نخستین بار است که چنین همراهی نه فقط در کشورهای مسلمان، بلکه در همه کشورهای دنیا با شعارهای انقلاب ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha