• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403030401999
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

امضاء قرارداد همکاری ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی چابهار؛

۳۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه اولیه برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی چابهار

۳۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه اولیه برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارداد همکاری در راستای ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در چابهار فیمابین مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان و حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حضور عضو هیأت مدیره، معاونین و مدیران این سازمان به امضاء رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان امروز جمعه در مراسم امضای این قرارداد همکاری اظهار کرد: با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار موفق شدیم مجوز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی چابهار را از وزارت بهداشت بگیریم. اخذ این مجوز بدون همکاری مجموعه منطقه آزاد چابهار ممکن نبود. منطقه آزاد چابهار با اختصاص زمین برای این مهم، اخذ مجوز را برای ما تسهیل نمود و سهم بزرگی در این فرایند داشت.

وی افزود: توسعه روز افزون و رونق منطقه آزاد اقتصادی تجاری چابهار و بررسی تیم تخصصی دفتر استراتژی و فنی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از وضعیت فعلی بیمارستان شهر چابهار، شرایطی را فراهم آورد تا بتوانیم نظر موافق هیأت امناء را برای احداث یک بیمارستان بزرگ ۱۶۰ تختخوابی در چابهار جلب نمائیم.

مجید یوسفی مقدم گفت: در آینده این بیمارستان با توجه به تصمیمات اخذ شده قابلیت توسعه تا حد ۵۰۰ تختخواب را داراست و از امکان اسکان در آینده برخوردار هست.

وی بیان کرد: سرمایه اولیه برای ساخت این بیمارستان ۳۰۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و پیش بینی شده است که این بیمارستان تمامی تجهیزات پیشرفته مورد نیاز را دارا می باشد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این جلسه گفت: این بیمارستان در راستای نیاز شهروندان و فعالین اقتصادی در ارائه خدمات مطلوب نقش مهمی ایفاء خواهد نمود.

حمیرا ریگی گفت: در این راستا ظرفیت برنامه توریسم درمانی در این بیمارستان، نه تنها برای گردشگران ایران بلکه توریست‌های کشورهای همجوار، نیز دیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha