• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403030402040
  • خبرنگار : 50160

امام جمعه زنجان:

اجتماع مردم در مراسم عزاداری رئیس‌جمهور شهید لبیک به رهبر انقلاب بود

اجتماع مردم در مراسم عزاداری رئیس‌جمهور شهید لبیک به رهبر انقلاب بود

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه با هم دست در دست هم پشت سر امام مسلمین هستیم، گفت: اجتماع مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت در روزهای گذشته، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۴ خردادماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: ما قدردان خدمات رئیس‌جمهور شهید هستیم و مردم این را در چند روز گذشته نشان دادند که با رهبری داهیانه قطعا هیچ اختلالی در اداره کشور وجود نخواهد داشت، مردم نیز با این حضور به صورت غیرمستقیم گفتند که در همه عرصه‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: از همه مردمی که مراسم و مجالس متعدد برای یادبود این شهدای بزرگوار برگزار کردند تقدیر و قدردانی میکنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه روز گذشته نیز مراسم یادبود و تشییع پیکر شهید قدیمی در شهر زنجان و ابهر با حضور وصف‌ناپذیری انجام شد، گفت: صمیمانه از مردم استان تقدیر و تشکر دارم.

وی با اشاره به چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول، بیان کرد: این روز انصافاً سمبل ایستادگی و مقاومت و پایداری شد و امام راحل فرمود خوزستان دین خود را برای اسلام و انقلاب ادا کرد.

او با اشاره به پنجم خرداد که نتیجه استقامت و مقاومت است، افزود: قسمت جنوب لبنان در اثر مقاومت مردم و حزب‌الله از اشغال رژیم جعلی آزاد شد.

خاتمی با اشاره به ۷ خرداد ۵۹ بیان کرد: در این روز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد. حکومت استبدادی به حکومت مردمی و نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت؛ شکل اداره این نظام، مردم‌سالاری شد و پایه آن قانون و قراردادهای اجتماعی بود که مردم در عرصه‌های مختلف وظایف خود را انجام دادند. بنابراین صاحب انقلاب مردم هستند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

وی در بخشی دیگر با بیان اینکه از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم به اعتمادی که مردم به آنان داشته‌اند توجه ویژه داشته باشند، یادآور شد: پیروز این عرصه مردم هستند و انتظار مردم این است که قانون در استان و در حوزه انتخابیه اجرا شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انتظار این است نمایندگان در تدبیر قوانین دقت داشته باشند، گفت: باید به مسائل اولویت‌دار پرداخته شود و نمایندگان با هم اتحاد و همدلی داشته باشند و برای بهبود شرایط تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha