• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403030402041
  • خبرنگار : 50124

امام جمعه شهرکرد:

آیت‌الله رئیسی جایگاه جهانی انقلاب را در دنیا ارتقا داد

آیت‌الله رئیسی جایگاه جهانی انقلاب را در دنیا ارتقا داد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با برشمردن برخی صفات رئیس‌جمهور شهید، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مزین به تقوای سیاسی بود و مشاهده‌ می‌کنیم که در انقلاب اسلامی به‌عنوان یار ولایت و خدمتگزار ملت کوشید و جایگاه جهانی انقلاب را در دنیا ارتقا داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام چهارم خردادماه در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تسلیت عروج ملکوتی شهدای خدمت به‌ویژه سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به اینکه شهید رئیسی مزین به تقوای سیاسی بود، اظهار کرد: این شهید والامقام همواره به نمازهای مستحب اهتمام ویژه داشت و حتی در سفرهای خارجی نیز این عادت را ترک نمی‌کرد و همواره خود را در پیشگاه خداوند متعال می‌دانست. مشاهده‌ می‌کنیم که در انقلاب اسلامی به‌عنوان یار ولایت و خدمتگزار ملت کوشید و جایگاه جهانی انقلاب را در دنیا ارتقا داد که این مشی باید الگوی همه باشد.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو و با گرامیداشت روز دزفول مقاوم، ادامه داد: این شهر در ایام جنگ در معرض گلوله و تانک‌ها قرار داشت اما مردم شهر ایستادگی کردند و این درسی برای همه شهرهاست که در برابر فتنه‌ها و تهدیدها قرار بگیرند.

نکونام با ابراز تأسف از فقدان شهادت‌گونه رئیس‌جمهور محبوب و مردمی که ضایعه بزرگی برای همگان است، بیان کرد: خداوند متعال خوبان و نیکان خود را از میان سیاسیون انتخاب کرد و به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

امام‌جمعه شهرکرد تصریح کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی مصداق این حدیث نبوی بود که فرمود «إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ» و فقدان ایشان ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است. او حقیقتاً شب را از روز نمی‌شناخت و پیوسته دغدغه خدمت را داشت.

نکونام در پایان با برشمردن اهم ویژگی‌های شهید رئیسی در قامت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، گفت: مدیری که بتواند از مدیریت، مجاهدت، سعه صدر، تلاش خستگی‌ناپذیر، امیدآفرینی، ولایت‌پذیری، تواضع و فروتنی، اخلاق‌مداری، ظلم‌ستیزی، مردم‌داری و روحیه خدمت، دلسوزی، یتیم‌نوازی، عزت و صلابت، امانت و ده‌ها صفات عالی ایشان الگو بگیرد، یقین بداند در عرصه مدیریت موفق خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha