• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030402050
  • خبرنگار : 50649

معاون سیاسی استاندار  فارس:

سیره شهید آیت‌الله رئیسی، زیست مدیر تراز انقلاب را معنا بخشید

سیره شهید آیت‌الله رئیسی، زیست مدیر تراز انقلاب را معنا بخشید

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: سبک و سیره عملی رییس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی که به گوهر تقوا، اخلاص، ساده‌زیستی، فسادستیزی، توکل بر خدا و ولایت‌مداری مزین است، زیست مدیر تراز انقلاب اسلامی برای آحاد شیفتگان خدمت بی‌منت و صادقانه به ملت را معنا بخشید.

اسماعیل قزلسفلی ظهر امروز، ۴ خرداد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان افزود: عملکرد آن شهید بزرگوار پرچم ایثار و خدمت را همچنان در این سرزمین برافراشته و به عنوان راهنمای همگان در آینده پیش روی ملت قرار داده است.

وی ادامه داد: هر یک از این شهدا در زمره نمادهای زرین و تابناک وفاداری و فداکاری صادقانه به انقلاب، نظام، مردم و میهن اسلامی در تاریخ این سرزمین جاودانه شدند.

قزلسفلی افزود: مختصات زمینی که شهید رییسی تحویل گرفت چه بود؟ شیوع کرونا با ۷۰۰ کشته در روز، کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، سیاست خارجی گره خورده در برجام و زمین خوره از برجام، ارتباط قطع شده با شرق و کشورهای همسایه‌ها، سیاست خلاصه شده در غربی که مانند همه تاریخش بدعهد بوده، عدم همراهی دیپلماسی با میدان و خزانه‌ای که خالی بود اما او که با سه کلمه توکل، اخلاص و اراده به میدان آمد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما در این دولت نشنیدیم که کسی بگوید اختیار نداریم، صدای واحدی از جمهوری اسلامی به دنیا مخابره شد و میدان و دیپلماسی با هم همراه شدند، میز ریاست شهید رئیسی خدمت در پهنه جغرافیای ایران اسلامی شد و کرسی استراحت او صندلی هواپیما در هنگام بازگشت از ماموریت‌ها بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی شبانه‌روز در اندیشه تلاش برای حل مشکلات کشور و تلاش مستمر برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب و خدمت بی‌وقفه به محرومان بود و هم راستاسازی همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها از او چهره‌ای درخشان ساخته بود و امروز هر فرد دیگری در مسند قرار گیرد راهی جز ادامه این راه ندارد.

وی افزود: سیاست اصلی دولت شهید رئیسی بی‌اثر کردن تحریم بود و آن را در مردم معنا می‌کرد چرا که همان‌گونه که مردم در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و انتخابات نقش‌آفرینی کردند در میدان اقتصادی هم باید مردم را باور کرد چرا که مردم می‌توانند گره‌ها را بگشایند که این دولت این کار را کرده بود و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha