• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030402062
  • خبرنگار : 50037

سخنگوی وزارت دفاع:

رهنمودهای مقام معظم رهبری، مبنای کار دولت آیت‌الله رئیسی بود

رهنمودهای مقام معظم رهبری، مبنای کار دولت آیت‌الله رئیسی بود

ایسنا/همدان سخنگوی وزارت دفاع پیوند با ولایت را از ویژگی‌های بارز و برجسته آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: شهید جمهور ما مشق‌های زندگی سیاسی، اجتماعی و انقلابی خود را از امامین انقلاب به عنوان سرمنشاء و ملجاء اصلی انقلاب و ولایت دریافت می‌کردند و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنای کار دولت این شهید بزرگوار بود.

سردار رضا طلایی‌نیک ️در مراسم گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت که در مسجد سید الشهدا شهر بهار با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و با حضور پررنگ مردم  شهید پرور و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم و دلدادگان و ادای احترام به شهدا و برگزاری مراسم باعظمت نشان دهنده محبوبیت و جایگاه والای شهدا در بین مردم است.

وی با اشاره به سالروز سوم خرداد، اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی برای ادامه پیروزی‌های زنجیره‌ای رزمندگان در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف بود و نشان داد اگر ملت و رزمنده‌ای به خدا دل ببندد و با تمام وجود در عرصه جهاد و شهادت حاضر شوند؛ خداوند آنها را یاری خواهد کرد.

طلایی نیک  اظهار کرد: وجود شهدایی از سه نسل انقلاب، دفاع مقدس و جوان در کنار یکدیگر در این حادثه، نمادی از پیوند بین سه نسل در دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رییسی است.

وی نقش «خانواده» را در محبوبیت و ولایی شدن و رسیدن به جایگاه معنوی مهم برشمرد و گفت: کسی که در خانواده ساده زیست و متدین رشد کرده باشد به طور قطع بهترین راه را طی می‌کند.

سردار طلایی نیک ادامه داد: «تأسی از حوزه‌های علمیه» و قرارگیری دین به عنوان مبنای زندگی و معرفت افزایی در طول زندگی، تحول آفرین است و انس با روحانیت می‌تواند در تقویت ایمان و تقوا موثر باشد و سبک زندگی را در مسیر الی‌الله تقویت کند.

سردار طلایی نیک تاکید کرد: شهید رئیسی ثابت کرد می‌توان رئیس جمهور بود و در «ولایت مداری» ثابت قدم بود و مانند برخی دولت‌ها، از مسیر منحرف نشد.

وی «خودسازی» را از ویژگی‌های شهید رئیسی دانست و گفت: انس با نماز، معنویت و اهل بیت و استمرار آن در دوران ریاست جمهوری باعث محبوبیت او و الطاف الهی به ایشان شد.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: شهید رئیسی بر اساس «تکلیف مداری» و مسئولیت پذیری و بنا به ضرورت در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌های قضایی، اجرایی و فرهنگی حضور یافت و موفق بود و باید کارگزاران و مدیران نیز  از ایشان الگو بگیرند.

سردار طلایی نیک مدیریت جهادی و خستگی ناپذیری و کسب رضای خدا را از ویژگی‌های رییس جمهور شهید دانست و گفت: دقت، عدالت، حقانیت و منافع ملی و حق و قانون، مبنای تصمیم گیری‌های ایشان بود.

️سخنگوی وزارت دفاع تصریح کرد: برقراری سفرهای پیاپی استانی و حضور در مناطق محروم از هنر راهبردی و مدیریت جهادی نشات می‌گرفت و «کاهش فاصله صف و ستاد» و بالا بردن تراز ریاست جمهوری نتیجه اخلاص در عمل و مردمی بودن و تدین ایشان بود.

️وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی با وجود داشتن بصیرت و نگاه سیاسی، جناحی نبود و نگاه «فراجناحی» و ملی داشت.

طلایی نیک یادآور شد: پرورش استعداد و استفاده از نعمت فکر و اندیشه و علم از شاخص‌های دیگر برای رسیدن به مقام معنوی، ملی و بین المللی شهید جمهور بود.

️سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: شهید رئیسی، بنیان مکتب خدمت را مبنای اعتقادی گذاشت و با الگوگیری از اسناد بالادستی فکری و نظری، بر پیاده سازی الگوی عملیاتی و مصداقی مکتب خدمت به معنای واقعی و مورد انتظار شهدا و امام (ره) تاکید کرد.

سردار رضا طلایی نیک خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی متکی به مکتب ولایت و اسلام ناب محمدی (ص) است و کشور ما بر این مبنا و نهادینه شدن اصل مکتب، سخت‌ترین شرایط را با صلابت پشت سر گذاشته است.

️وی با تاکید بر سرمشق گرفتن از شهدای خدمت گفت: سبک زندگی دینی، ایمانی، اخلاص و عمل صالح، اهتمام داشتن و نوعدوستی، منحصر به ریاست جمهوری نیست و این سبک و مکتب خدمت آیت‌الله رئیسی است که خدمتگزاران، مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی با نیت خالصانه برای خدا و ولایت مداری و خطرپذیری و مشورت در دستور کار قرار دهند.

طلایی‌نیک  تصریح کرد: اخلاص رئیسی و تواضع و فروتنی در برابر مردم بیش از گذشته نمود یافت و ایشان در راستای عدالت گرایی، فساد ستیزی، توجه به حقوق عمومی در ساختار دولت تغییراتی داد و به رانت و فساد مالی و مدیریتی بعضی از دولتی‌ها رسیدگی کرد و بعد به دستگاه قضا ارجاع داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار،طلایی نیک گفت: معرفت، محبت، عبودیت رئیسی در پیشگاه الهی و شخصیت ولایتمدار و خدمت بی‌منت و مجاهدت در عرصه داخلی و خارجی زبانزد بود؛ به گونه‌ای که هیئت‌ها، دوستان ملت ایران و حتی کشورهای دارای زاویه با کشور ما، پیام تسلیت دادند و عزت و عظمت دیپلماسی مقاومت آفریده شد و میدان و دیپلماسی به هم نزدیک شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha