• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403030402079
  • خبرنگار : 50604

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:

خدمات بزرگ آیت‌الله رئیسی در استان گلستان هرگز فراموش نخواهد شد

خدمات بزرگ آیت‌الله رئیسی در استان گلستان هرگز فراموش نخواهد شد

ایسنا/گلستان منتخب مردم گرگان و آق‌قلا درمجلس رفع مشکل ۱۸ ساله پتروشیمی، احیای خلیج گرگان، صدور مجوز گردشگری آشوراده پس از ۲۰ سال را از جمله اقدامات ارزشمند شهید رئیسی در گلستان دانست و افزود: خدمات بزرگ آیت‌الله رئیسی در استان گلستان هرگز فراموش نخواهد شد.

رمضانعلی سنگدوینی امروز در تریبون نماز جمعه گرگان با اشاره به اینکه اخلاص در عمل باعث می‌شود راه را به درستی طی کرده و دچار انحراف نشویم، اظهار کرد: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خالصانه و عاشقانه به مردم خدمت کرد و همین مسئله او را محبوب قلوب مسلمین کرد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید ما همواره رسیدگی به امور محرومان را در اولویت قرار می‌داد، افزود: زمانی که آیت‌الله رئیسی خادم الرضا بودند، تخت‌های بیمارستانی ویژه افراد محروم و کم برخوردار در بیمارستان‌ها ایجاد کرد تا بیماران نیازمند دغدغه مالی نداشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای شخصیتی مثل آیت الله رئیسی اینکه خدمت‌گزاری ثامن الحجج را رها کرده و وارد عرصه ریاست جمهوری شود خوشایند نبود اما برای خدمت بیشتر به محرومان وارد ان عرصه شد و به درستی این مسیر را طی کرد.

سنگدوینی با بیان اینکه  آیت‌الله رئیسی در زمان خدمت خود و سفرهای استانی بارها بر خلاف نظر محافظان بدون واسطه در جمع مردم قرار می‌گرفت، گفت: آیت‌الله رئیسی بیش از ۴۶ سفر استانی رفتند که اکثر سفرهای ایشان در روزهای پنجشنبه و جمعه بود و در راه خدمت به مردم به معنای واقعی خستگی‌ناپذیر بود.

وی‌ امیرعبداللهیان را یکی از موفق‌ترین وزرای ایران در دیپلماسی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا امروز برشمرد و افزود: در زمان مسئولیت‌ امیرعبدالهیان ایران در ارتباط ایران با کشورهای همسایه و غیر همسایه و همچنین اوراسیا بسیار موفق عمل کرد.

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده صادق گفت: پاسخ تنبیهی ایران در زمان ریاست جمهوری آیت الله شهید ابراهیم رئیسی و به فرمان رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد و باعث عزت همه مسلمانان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha