• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030402097
  • خبرنگار : 50187

فرمانده سپاه ثارالله:

آیت‌الله رئیسی محرومیت را درک کرده و در میدان بود

آیت‌الله رئیسی محرومیت را درک کرده و در میدان بود

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آیت‌الله رئیسی محرومیت را درک کرده و خستگی ناپذیر، مردمی و در میدان بود، ضمن جدیت و کفایت لازم اما همه مردم به راحتی در کنار او صحبت کرده و مشکلات را می‌گفتند زیرا بی‌توقع و بی‌تکلف بود.

سردار محمدعلی نظری امروز چهارم خرداد ماه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: عملیات بیت المقدس خرمشهر اراده جمهوری اسلامی را بر دنیا تحمیل و همه را متحیر کرد.

وی افزود: این فتح، سایر پیروزی‌های ما در جنگ را ریل‌گذاری کرد و تیپ ثارالله به فرماندهی حاج قاسم نیز در این عملیاتی که به اهداف خود رسید، حضور داشت.

نظری در ادامه با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش گفت: ایشان فعل خدمت را به درستی صرف کرد و آن را در عمل نشان داد و تقارن شهادتشان با ایام فتح خرمشهر در حقیقت پیوند مقاومت و خدمت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: گرچه مدیران جهادی و خدمتگزار در کشور زیاد داریم اما کسی را از دست دادیم که در نزدیک سه سال، خدمات ارزنده‌ای بر جا گذاشت و تشییع ایشان یادآور تشییع حاج قاسم بود و قطعاً شهادت او نیز برکاتی خواهد داشت.

وی از شهید امیرعبداللهیان به عنوان وزیری شجاع و دیپلماتی چند بعدی یاد کرد که رسانه‌ها از او به عنوان حاج قاسم دیپلماسی نام می‌بردند و اقداماتی در عملیات وعده صادق برای پیروزی و اثربخش کردن آن انجام داد.

وی از آیت‌الله رئیسی به عنوان آینه تمام نمای شهیدان رجایی و بهشتی یاد کرد و گفت: جهادی بودن، پیگیر، مُصر برای انجام امور مردم، تحول‌گرا و دقت به توسعه عدالت از جمله ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

نظری افزود: در سفر استانی به منطقه‌ای رفتیم که استاندار و بلکه فرماندار هم آنجا نرفته بود و با اینکه سرتیم حفاظت ایشان سردار شهید موسوی برای رفتن به این منطقه مخالفت کردند اما آیت‌الله رئیسی وقتی با اطمینان دادن مسئولان استان مواجه شد؛ تاکید کرد که باید این منطقه (تنگ‌شاه در جنوب کرمان) را ببینم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: شهید رئیسی طی سه سال آنقدر دوندگی کرد که گویا می‌دانست تنها سه سال بیشتر فرصت ندارد زیرا خیلی با انرژی کار برای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌داد و خصوصیات فکری و اخلاقی ایشان و حاج قاسم خیلی به هم نزدیک بود.

وی با اشاره به شرایطی که کشور هنگام آغاز به کار دولت سیزدهم داشت، گفت: انبارهای آذوقه استان‌ها بیش از دو هفته دوام نداشت، فروش نفت به ۲۰۰ هزار بشکه رسیده بود که تازه پولی هم بابت آن دریافت نمی‌کردیم و دیپلماسی کشور آنقدر ضعیف بود که برخی از کشورهای پایین‌تر از خودمان در ازای فروش نفت ما را حواله به کالاهای غیرمرغوب خود می‌کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: اقدامات دیپلماسی زیادی در دولت سیزدهم انجام شد که گسترش روابط با ۱۵ کشور، ارتباط موثر در بریکس، رکورد داری گفتگو با اقشار مختلف، خودکفایی گندم، آبرسانی به ۷۰۰۰ روستا، احیاء ۹۰۰۰ کارخانه راکد و نیمه فعال و ... از جمله آنها است.

وی با تاکید بر اینکه شاخص‌های انتخاب رئیس جمهوری بعدی را در این دولت ببینید، گفت: عده‌ای که از کاه، کوه می‌سازند و تحلیل‌های آنچنانی می‌کنند چرا جمعیت عظیم تشییع کنندگان رئیس جمهوری را تحلیل نمی‌کنند؟

نظری افزود: باید حواس‌مان جمع باشد که برخی مسائل ما را درگیر نکند و شاخص‌های ما باید شاخص‌های شهید خدمت آیت‌الله رئیسی باشد که دلسوز و متوسل به ائمه بود و اگر با این شاخص‌ها انتخاب کردیم، ریل‌گذاری شهید رئیسی ادامه می‌یابد وگرنه درگیر مشکلات خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha