• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403030402118
  • خبرنگار : 50673

خطیب جمعه بندرعباس:

حضور پرشور مردم در تشییع و به خاکسپاری رییس جمهور شهید نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد

حضور پرشور مردم در تشییع و به خاکسپاری رییس جمهور شهید نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت: خدمت رئیس جمهور فقید شهید آیت الله رئیسی به ایران اسلامی همراه با عشق به مردم بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده امروز (جمعه ۴ خرداد)، در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ولایت پذیری رئیس جمهور شهید افزود: او در عمل نشان داد تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: شهید آیت الله رئیسی نشان داد که می‌توان سیاستمداری با اخلاق بود.


وی با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع و به خاکسپاری رییس جمهور شهید و همراهانش افزود: حماسه حضور مردم همه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.


امام جمعه بندرعباس با اشاره به خدمت بی منت رییس جمهور شهید گفت: این خدمت به مردم فهماند که در انتخابات پیش رو برای تعیین رییس جمهور جدید باید معیارهای انقلابی و ارزشی بودن را در نظر داشته باشند.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به فرا رسیدن ۳ خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این روزها یادآور مقاومت مردم دزفول در برابر رژیم بعث عراق بود که این شهر را در دوران دفاع مقدس به مظهر مقاومت تبدیل کرد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: اکنون نیز مردم غزه با آموختن درس مقاومت از ملت ایران در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس جانانه در حال مقاومت هستند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت فرزندآوری گفت: جامعه نیازمند نسلی پویا و جوان است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه اکنون میانگین سن مردم کشور حدود ۳۴ سال است افزود: متاسفانه جمعیت ایران دیگر جوان نیست که این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کند.


خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به ۵ خرداد و روز نسیم مهر و روز حمایت از خانواده‌های زندانیان افزود: علاوه بر حمایت از خانواده‌های نیازمند باید از خانواده‌های زندانیان نیز حمایت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha