• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403030402122
  • خبرنگار : 71442

تلویزیون از امشب کدام سریال ها را پخش می‌کند؟

تلویزیون از امشب کدام سریال ها را پخش می‌کند؟

پخش سریال‌های «رخنه»، «پشت پرده» و سریال «آقای قاضی» در تلویزیون از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، سریال «رخنه» از امشب- ۴ خرداد ماه روی آنتن می رود.

این سریال که چند قسمت از آن روی آنتن رفته بود، پخش آن به دلیل ایام عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه متوقف شده بود و سرانجام از امشب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

داستان سریال «رخنه» مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه‌رو می‌شود.

تلویزیون از امشب کدام سریال ها را پخش می‌کند؟

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تلویزیون از امشب کدام سریال ها را پخش می‌کند؟

طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو سیما، سریال «پشت پرده» نیز از فردا- ۵ خرداد ماه پخش خود را از شبکه دو سیما از سر می گیرد.

سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی تولید شده است.

رضا شفیعی‌جم، میرطاهر مظلومی، حسین سلیمانی، مریم کاویانی، آزیتا ترکاشوند و حدیثه تهرانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

همچنین طبق توضیح روابط عمومی شبکه دو سیما، سریال «آقای قاضی» نیز که پخش آن به تعویق افتاده بود، از هفته پیش رو روزهای پنج شنبه و جمعه روی آنتن می رود.

فصل دوم مجموعه نمایشی آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از پنج شنبه- روزهای آخر هفته روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است همچون فصل گذشته به موضوع پرونده‌های قضایی و حل و فصل آن توسط بهزاد خلج شخصیت اول سریال و قاضی پرونده‌ها بپردازد.

در قسمت اول این سریال با بازی بهزاد خلج به عنوان قاضی و شخصیت اصلی سریال در دادگاه مواجه و به جنبه‌هایی از زندگی او پرداخته می‌شود.

تلویزیون از امشب کدام سریال ها را پخش می‌کند؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۴ ۱۶:۴۲

سریال بدل چی پس؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۸

ادامه سریال پژمان از کِی شروع به پخش میشه؟