• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403030402137
  • خبرنگار : 71145

مردم یمن در راهپیمایی‌های میلیونی صنعا شهادت آیت‌الله رئیسی و یارانش را تسلیت گفتند

مردم یمن در راهپیمایی‌های میلیونی صنعا شهادت آیت‌الله رئیسی و یارانش را تسلیت گفتند

در بیانیه راهپیمایی‌های میلیونی امروز-جمعه -صنعا راهپیمایی‌کنندگان شهادت رئیس جمهور ایران و یارانش در حادثه دردناک اخیر به رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند و خود را در غم آنان شریک دانستند.

به گزارش ایسنا، همچنین در بیانیه راهپیمایی‌های میلیونی صنعا آمده است: ما از همه مردم جهان و آزادگان بشریت دعوت می‌کنیم تا سلاح تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها را فعال کنند.

به نقل از شبکه المسیره، در بیانیه راهپیمایی‌های میلیونی تاکید شد: ما مجدداً خواستار گشودن کریدورهای زمینی امن هستیم که به ما امکان می‌دهد مستقیماً در کنار برادران مجاهد خود در فلسطین علیه دشمن صهیونیستی در نبرد شرکت کنیم.

طبق بیانیه راهپیمایی‌های میلیونی، عملیات قهرمانانه مبارزان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و عراق را که به یاری خداوند روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود، تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه همچنین مطرح شد: ما ادامه آمادگی و بسیج عمومی خود را در اردوهای آموزشی برای نیروهای بسیج عمومی جهت کسب مهارت و تجربه رزمی تایید می‌کنیم.

امروز جمعه میدان السبعین در صنعا، پایتخت، شاهد طوفان انسانی دوباره در راهپیمایی میلیونی در اعلام پیروزی بر ظلم و ستم بر مردم فلسطین بود که با شعار (با غزه، ثبات موضع و تداوم جهاد) برگزار شد.

در بزرگترین تجمعی که در سراسر جهان در حمایت از مردم فلسطین در پاسخ به ندای عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن برگزار می‌شود، مانند هر هفته، با یک حرکت مردمی مداوم و خستگی ناپذیر، بزرگترین میدان‌های صنعا، پایتخت، مملو از میلیون‌ها نفر شد.

جمعیت حاضر پرچم‌های یمن و فلسطین، پرچم‌های آزادی و بنرهایی را در محکومیت کشتارها و جنگ‌های نابودگرانه اشغالگران در غزه در دست داشتند.

آنها بنرهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته بود «جهاد، جهاد... همه مردم آماده‌اند»، «یمن سقف بلندی دارد... ما تسلیم نیستیم و اهمیتی نمی‌دهیم»، «هیچ خط قرمزی وجود ندارد»، «تشدید تنش با تشدید تنش همراه خواهد بود».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha