• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403030402144
  • خبرنگار : 71951

مدیر کل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد

اشتغالزایی برای ۳۰۹۴ مددجو در دولت سیزدهم

اشتغالزایی برای ۳۰۹۴ مددجو در دولت سیزدهم

ایسنا/تهران مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در بحث ایتام دغدغه بسیار زیادی داشتند و خودشان امور را پیگیری می‌کردند به نحوی که در دولت سیزدهم برای ۳۰۹۴ مددجو اشتغالزایی صورت گرفت.

ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در حاشیه گروه جهادی شهرستان پیشوا ضمن عرض تسلیت شهادت شهید خدمت و همراهان ایشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: همانطور که هدف دولت و مقام معظم رهبری و همه نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای کمک به بخش آسیب‌پذیر است از سال گذشته تا کنون سه گروه جهادی در پیشوا مستقر شده است.

وی افزود: گروه‌های جهادی، شهرستان‌های کمتر توسعه یافته‌ای که در استان وجود دارد را شناسایی می‌کنند و خدماتی به آنها ارائه می‌دهند.

این مسئول خدمات گروه جهادی را چنین بیان کرد و گفت: خدمات تکمیلی از قبیل عینک، سمعک، همچنین کارهای تخصصی در زمینه بیماری از جمله خدمات گروه جهادی است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در رابطه با دغدغه‌های شهید آیت‌الله رئیسی در بحث ایتام بیان کرد: ۱۳ فروردین ماه در تکریم ایتام که با حضور ۱۰۰ مددجو و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد، شهید رئیسی در این نشست صمیمی با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همراه آن‌ها افطار کرد و خاطرات زندگی‌ شخصی خود را بیان کرد.

اشتغالزایی ۳۰۹۴ مددجو در دولت سیزدهم

 وی افزود: خادم‌الرضا در بحث مسکن ایتام و با دستورات و پیگیری‌های مکرر اقدامات بسیار ویژه‌ای را تحت اختیار مددجویان کمیته امداد قرار داد.

پرپنچی اظهار کرد: شهید رئیسی در بحث فقرزدایی و مبارزه با فرق مطلق برنامه‌ها و نگاه ویژه‌ای را ارائه کرد و با حضور خود در کمیته امداد پیگیر مطالبات مددجویان بود.

این مسئول ادامه داد: در روستاها و شهرهای کم برخوردار با دستورات لازم خادم‌الرضا توانستیم قدم‌های مثمرثمری را برداشته و در شهرستان پیشوا ۳۵۲ واحد مسکونی تحویل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد داده شد تا بخشی از نیاز مددجویان تحت هدف برطرف شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ برای مددجویان اشتغالزایی فراهم شده،‌ تصریح کرد: شهید جمهور در زمینه اشتغال، انگیزه‌های لازم را ایجاد کرد و در توانمندسازی این قشر از مددجویان تاکید زیادی داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha