• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403030402190
  • خبرنگار : 71951

فرماندار شهرستان پیشوا:

راه‌اندازی واحدهای نیمه تعطیل و راکد از اقدامات مهم شهید رئیسی بود

راه‌اندازی واحدهای نیمه تعطیل و راکد از اقدامات مهم شهید رئیسی بود

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا حمایت از اشتغال و تولیدکنندگان را از جمله اقدامات جدی دولت عنوان کرد و گفت: راه اندازی واحدهای نیمه تعطیل و راکد از اقدامات مهم شهید رئیسی در دولت سیزدهم بوده است.

ابراهیم تاجیک نوری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در سانحه پرواز، گزارشی از فعالیت های شاخص در سه سال خدمت دولت سیزدهم شهرستان پیشوا ارائه کرد.

فرماندار شهرستان پیشوا در حاشیه بازدید از گروه جهادی که در شهرک خورشید هشتم برگزار شد، گفت: در سفر رئیس جمهور به شهرستان پیشوا که در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ انجام شد، چند مصوبه و دستورات از طرف رئیس جمهور به فرمانداری در جهت محرومیت زدایی ابلاغ شد.

وی افزود: مصوبه اول سفر ریاست جمهور، ساخت بیمارستان نیمه کاره‌ای است که از دولت های قبلی بر زمین مانده بود. فاز اول بیمارستان در سال گذشته به اتمام رسید و فاز دوم در فروردین ماه آغاز شده است.

راه‌اندازی واحدهای نیمه تعطیل و راکد از اقدامات مهم شهید رئیسی بود

فرماندار پیشوا در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری «شهید آیت الله رئیسی» افزود: بخشی از مصوبات که در جمع مصوبات استانی در خصوص تکمیل مدارس بود، به همت مجموعه دولت و خیرین مدرسه ساز ۱۰۰ کلاس درسی به مجموعه کلاس‌های شهرستان پیشوا اضافه شد و تا مهر ماه یک مدرسه ۱۵ کلاسه دیگر نیز اضافه می‌شود.

وی افزایش مراکز درمانی را از جمله اقدامات دولت دانست و بیان کرد: در مجموعه مصوبات سفر به شهرک آژینه، بحث تجهیز، ساخت و تکمیل مراکز سلامت به اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بود که مرکز سلامت شهرک آژینه، خانه بهداشت روستای طارند، مرکز سلامت روستای قلعه‌سین به بهره‌برداری و افتتاح رسید و مرکز سلامت یوسف رضا با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی به زودی تجهیز و افتتاح می شود.

تاجیک نوری اظهار کرد: اعتبارات تخصیص داده شده در سفر رئیس جمهور شهرک آژینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که در بخش فاضلاب ۱۴ میلیارد، آسفالت با اعتبار ۱۸ میلیارد، بهداشت با اعتبار ۱۰ میلیارد، بحث ارتباطات با اعتبار ۵ میلیارد است.

راه‌اندازی واحدهای نیمه تعطیل و راکد از اقدامات مهم شهید رئیسی بود

وی از افتتاح کارهای عمرانی صورت گرفته در آینده نزدیک در شهرستان پیشوا خبر داد و گفت: افتتاح دو واحد مدرسه‌های ۲۲ کلاسه هنرستان، آغاز ساخت دو مدرسه دیگر و یک مسجد به اعتبار ۶۰ میلیارد تومان است.

مقام عالی دولت در پیشوا حمایت از اشتغال و تولید کنندگان را از جمله اقدامات جدی دولت عنوان کرد و بیان کرد: در سال گذشته ۱۰۵ درصد اشتغال ایجاد کردیم و به تعهدات استانی و ملی خود عمل کرده و در بحث راه‌اندازی واحدهای نیمه تعطیل و راکد توفیقات خوبی را داشته ایم و ۶۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

تاجیک نوری در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع ۱۸۵ برنامه و پروژه در دستور کار قرار دادیم، در حال حاضر ۱۱۱ برنامه در شهرستان پیشوا اجرایی شده است .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha