• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403030402193
  • خبرنگار : 71951

بهره‌برداری از ۱۰۰ کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم

بهره‌برداری از ۱۰۰ کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم

ایسنا/تهران مدیر آموزش و پروش پیشوا گفت: در دولت سیزدهم ۱۰۰ کلاس درس در شهرستان پیشوا به بهره برداری رسید.

سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش پیشوا با تقدیر از خدمات ماندگار شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دولت ایشان تصریح کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی صورت گرفت که در سه سال گذشته قریب به ۱۰۰ کلاس درس در مناطق مورد نیاز شهرستان پیشوا به بهره برداری رسید که سهم شهرک های شمالی شهرستان از جمله شهرک آژینه با توجه به نیاز سنجی ها بیشتر بوده است.

وی افزود: در سال تحصیلی آینده مدرسه ای که بیش از ۱۶سال راکد مانده بود با حمایت های دولت سیزدهم و اداره کل نوسازی مدارس با وسعت بسیار مطلوب به بهره برداری خداهد رسید.

بهره‌برداری از ۱۰۰ کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم

تاجیک با تاکید بر اینکه توسعه مدارس تعطیلی بردار نیست، بیان کرد: در دولت سیزدهم اتفاقات خوب و قدم های مبارکی برای ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس در سطح کشور برداشته شد و در کنار طرح توسعه فضاهای ورزشی در طرح شهید سلیمانی ۴ زمین چمن مصنوعی در مدارس ایجاد شد و در روستاها نیز با توافقات با دهیاری و شوراهای روستا نیز با هماهنگی آموزش و پرورش ساخت و تجهیز فضاهای ورزشی صورت گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش پیشوا ادامه داد: ۲ سالن سرپوشیده نیمه کاره در دولت سیزدهم احیا شد و به بهره برداری رسید و زورخانه دانش آموزی نیز تا مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ۱۰۰ کلاس درس در شهرستان پیشوا در دولت سیزدهم

 وی به طرح شهید محمودوند در پیشوا اشاره کرد و گفت: در این طرح هدایت دانش آموزان بازمانده از تحصیل بصورت نقطه‌ای و از درب منازل در دستور کار قرار دارد که توانسته ایم در این زمینه ۳۰ دانش آموز را به محیط کسب علم و دانش اضافه کنیم ودر طرح شهید وزوایی که در جهت شناسایی نخبگان است برای مدارس متوسطه نوبت دوم توانسته ایم گام های خوبی برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha