• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030402236
  • خبرنگار : 50228

ویسی: ماندنمان در لیگ یک جشن است

ویسی: ماندنمان در لیگ یک جشن است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو فینال دیگر پیش رو داریم و فکر می‌کنم روز سه‌شنبه ورزشگاه فولاد برای نجات فوتبال خوزستان پر شود همه با تمام وجود کنار هم هستیم تا ان‌شاءالله سه امتیاز بعدی را به دست بیاوریم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن، اظهار کرد: بازی بسیار جانانه، تاکتیکی، خوزستانی و هجومی داشتیم و فکر کنم مردم لذت بردند. ما به باشگاه و مردم بدهکار بودیم و امشب یکی از قسط‌هایمان را دادیم.

وی با بیان اینکه «مردیم تا بردیم،» خاطرنشان کرد البته این برد به جا بود و البته می‌توانستیم زودتر از این ببریم تا این همه استرس نداشته باشیم. هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند و از آنها ممنونم که تاکنون ما را تحمل کردند تا این برد را به دست بیاوریم. البته دو بازی دیگر یعنی دو فینال دیگر پیش رو داریم و فکر می‌کنم روز سه‌شنبه ورزشگاه فولاد برای نجات فوتبال خوزستان پر شود همه با تمام وجود کنار هم هستیم تا ان‌شاءالله سه امتیاز بعدی را به دست بیاوریم. البته شاید در این مقطع باید جشن آسیایی شدن را می‌گرفتیم اما ماندنمان در لیگ یک جشن است.

ویسی با بیان اینکه «به بازیکنانم تبریک می‌گویم که جانانه بازی کردند،» عنوان کرد به مردم خوزستان تبریک می‌گویم. امشب فوق العاده بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که حداقل دو تیم خوزستانی در لیگ بمانند و مطمئناً این اتفاق می‌افتد. البته در حال حاضر اوضاع فولاد از آن تیم‌ها بهتر است زیرا پیکان، نساجی، استقلال خوزستان و نفت آبادان را برده‌ایم یعنی در تمام بازی‌های مستقیم، فولاد جلو است و مطمئناً جایگاهمان در پایان فصل بهتر از جایگاه فعلی می‌شود. به هر حال برد امشب به ما کمک می‌کند تا حداقل امشب هواداران را خوشحال کنیم. ما زمانی برای خوشحالی نداریم و این برد را به هوادارانمان بدهکار بودیم. فقط باید به مجموعه خودمان فکر کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی را برای خودمان رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha