• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403030402242
  • خبرنگار : 50175

فرماندار ازنا: 

در دولت سیزدهم شهرستان ازنا به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شد 

در دولت سیزدهم شهرستان ازنا به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شد 

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: در دولت سیزدهم شهرستان ازنا تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شد.

محمدرضا فاتحی امروز چهارم خردادماه در شورای اداری شهرستان ازنا که با حضور استاندار برگزار شد با اشاره به مزیت‌های این شهرستان، اظهار کرد: کشاورزی یکی از مزیت‌های شهرستان ازنا و این شهرستان قطب‌ تولید لوبیا و گندم است.

به گفته وی شهرستان ازنا ۲۰ درصد از گوشت و پروتئین لرستان را تامین می‌کند.

وی به ظرفیت‌های گردشگری هم اشاره کرد و گفت: سالانه ۷۰ هزار گردشگر و کوهنورد در شهرستان حضور پیدا می‌کنند و این یک مزیت مهم به شمار می‌آید.

فرماندار ازنا منطقه ویژه اقتصادی ازنا را یک ظرفیت اقتصادی بالقوه برشمرد و افزود: سال گذشته ۲۳۰ هکتار به منطقه ویژه اقتصادی ازنا اضافه شد و معتقدیم که می‌تواند اقتصاد استان و شهرستان را تحت تاثیر قرار دهد.

فاتحی با بیان اینکه در دولت سیزدهم مردم شهرستان ازنا از آب با کیفیت بهره‌مند شدند، گفت: با توجه به اینکه تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم آب آشامیدنی شهر از چاه تامین می‌شد در گام اول آب را از سراب کمندان به تصفیه خانه انتقال دادیم و امروز مردم از آب آشامیدنی سالم استفاده می‌کنند.

وی به پروژه محور ازنا_ اراک هم اشاره کرد و افزود: این محور به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی مهم محسوب می‌شود که در این دولت ۷ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسید.

 فرماندار ازنا ادامه داد: طبق صحبت و وعده پیمانکار محور ازنا _اراک آبان‌ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فاتحی بیان کرد: آبگیری سدکمندان یکی از آرزوهای ۲۰ ساله بود که در دولت سیزدهم انجام شد و با آبگیری سد علاوه بر تامین آب آشامیدنی سالم، کشاورزی ۴۰ روستا هم تحت پوشش قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان ازنا با بیان اینکه ما در دولت سیزدهم به دنبال این بودیم که پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، گفت: شهرستان ازنا در دولت سیزدهم به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

فاتحی حل مشکلات اراضی پلاک ۲۹ و گلمهر، مطالبات جدی اراضی گل مهر، رفع مشکلات عمومی و زیرساخت. های بیمارستان امام علی(ع) به لحاظ منابع انسانی، تجهیزات و پزشک متخصص را از مطالبات جدی شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha