• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030402246
  • خبرنگار : 50188

مجتبی حسینی: داور بازی را خراب کرد

مجتبی حسینی: داور بازی را خراب کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت‌ به قضاوت دیدار دو تیم گل گهر و آلومینیم اراک معترض شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی ۳ بر ۲ تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی کرده بودم، بازی خوبی از کار درآمد. ما نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و یک گل تاکتیکی خیلی قشنگ زدیم. در ادامه حریف خطاهای متعددی دور و بر هیجده قدم ما گرفت. از ایستگاهی‌هایشان به یک گل رسیدند. با تبحری که در انتقال و ضدحملات داشتند یکی دو موقعیت خوب گیرشان آمد.

او افزود: تیم ما هم فوتبال خوبی بازی می‌کرد. در نیمه اول یکی دو موقعیت در ضدحمله دادیم اما نیمه دوم کامل در اختیار تیم ما بود. خیلی روان و خوب بازیکنان ما بازی می‌کردند. در نتیجه به گل دوم رسیدیم.

سرمربی آلومینیم اراک در ادامه گفت: در صحنه‌ای، نمی‌دانم چرا داور دو بازیکن ما و گل گهر را اخراج کرد. دلیلش را ما نفهمیدیم. وقتی شما راحت بازیکن تیم‌ها را اخراج می‌کنید، یعنی دارید بازی را خراب می‌کنید. تا قبل از آن تیم‌ها خیلی خوب و جوانمردانه فوتبال بازی می‌کردند و همه از این فوتبال لذت می‌بردند. بعد از این اخراج‌ها به نظرم بازی از دست داور در رفت.

حسینی افزود: باز دوباره روی حرکتی که باز نفهمیدیم چی شد، تیم ما را ۹ نفره کرد. در ادامه هم یک پنالتی گرفت که چیز عجیب و غریبی بود. آقای داور روز خوبی نداشتند. ما هم دنبال اعتراض کردن نیستیم اما آنچه مشهود بود روز خوبی را نداشتند. دلیلش چه بود را نمی‌دانم اما امیدوارم چنین روزهایی را در ادامه داوری‌شان نداشته باشند.

او عنوان کرد: بچه‌های ما واقعا زحمت کشیدند و مقابل یک تیم خوب، یک فوتبال جوانمردانه و خوب به نمایش گذاشتند. گل‌های خیلی زیبایی زدیم. جا دارد به تک تک‌شان تبریک بگویم.

سرمربی آلومینیم اراک بیان کرد: ۶-۷ روز را در خود استان کرمان مانده بودیم و بچه‌ها دور از خانواده سعی کردند تمرکز خوبی را روی این بازی داشته باشند و مزد زحمات خود را هم گرفتند و این برد شایستگی این بازیکنان باغیرت و فنی را به فوتبال ما ثابت کرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که در نیمه دوم بازیکنان شما زیاد روی زمین می‌افتادند، گفت: سوال بعدی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha