• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403030402264
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

استقلال خانه‌اش را به پرسپولیس داد/ تبریک نکونام بابت کسب جام به سرخپوشان!

استقلال خانه‌اش را به پرسپولیس داد/ تبریک نکونام بابت کسب جام به سرخپوشان!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به تسویه حساب کامل با سانتاکلارا، پنجره باشگاه استقلال به‌زودی باز خواهد شد. طبق اعلام رسمی فیفا و رسید ارسال شده، بدهی ۵۰۰ هزار یورویی به باشگاه سانتاکلارا پرداخت شد و باشگاه استقلال دیگر بدهی در این زمینه ندارد.

بر همین اساس مدارک پرداختی باشگاه استقلال، در (لیگال پرتال) بارگذاری شده و کمیته انضباطی فیفا نیز اعلام وصول کرده است.

پیروزی ملی‌پوش بوکس ایران در انتخابی المپیک/ صعود شه‌بخش به دور دوم

بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران، به دور دوم رقابت‌های انتخابی المپیک راه یافت.

آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک بوکس، از امروز (جمعه - ۴ خرداد ۱۴۰۳) به میزبانی تایلند آغاز شد که بوکسور سبک وزن ایران، با برتری مقابل حریف خود راهی دور بعد این رقابت‌ها شد. تیم ایران در روز نخست این مسابقات تنها یک نماینده داشت.

هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد

با اعلام فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی هانسی فلیک سرمربی سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ با کاتالان‌ها به توافق نهایی رسید.

ساعتی پیش باشگاه بارسلونا رسما ژاوی هرناندس را از هدایت این تیم اخراج کرد. هانسی فلیک که بارها علاقه‌اش به هدایت بارسلونا را نشان داده بود گزینه اصلی لاپورتا بود.

۱۳ مدال ایران در پارادوومیدانی قهرمانی جهان

تا پایان هشتمین روز از رقابتهای پارادوومیدانی قهرمانی جهان در کوبه ژاپن،‌ نمایندگان ایران موفق به کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز شده‌اند.

در ادامه رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان و تا پایان هشتمین روز از این رقابت ها، نمایندگان ایران در ماده های مختلف موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز شده‌اند. امروز جمعه چهارم خرداد در ادامه رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان و در هشتمین روز از این رقابتها، یاسین خسروی در پرتاب وزنه کلاس F۵۷ در رقابت با حریفانی از کشورهای هند، برزیل، فنلاند، لیتوانی، ازبکستان، فرانسه، لیتوانی، عربستان و تایلند و با ثبت رکورد ۱۵.۸۳ متر به مدال طلا دست یافت.

حضور متهمان فساد در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ممنوع شد

دبیر سازمان لیگ فوتبال از ممنوعیت حضور ۳ عضو فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال خبر داد.

محمد رضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد وضعیت سه نفر فوتبالی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهار کرد: فدراسیون و سازمان لیگ مصمم هستند تا زمانی که مراجع قضایی رای نهایی خود را در خصوص این سه نفر صادر نکرده‌اند از حضورشان در محل کار ممانعت به عمل آورند.

نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال/ صدرنشینی هیجان انگیز پرسپولیس

رقابت‌های هفته بیست و هشتم امشب (جمعه) به صورت همزمان پیگیری شد. تمامی رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) به صورت همزمان از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز می‌شود.

هفته‌های پایانی لیگ برتر با حساسیت بالایی دنبال می‌شود و به همین دلیل بازی‌ها در یک زمان برگزار می‌شوند تا تکلیف تیم‌های پایین یا بالای جدولی بدون تفاوت مشخص شود.

عواقب شوک بزرگ در آزادی/ انفجار نارنجک در میان تماشاگران و شعار علیه بازیکنان پرسپولیس + فیلم

شکست سنگین ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی باعث شد هواداران این تیم شعارهای تندی را علیه تیم داوری و بازیکنان این تیم سر دهند.

در شرایطی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ناباورانه در نیمه اول ۳ گل از استقلال خوزستان دریافت کرده بود و تماشاگران نیز شعارهای اندکی علیه داور بازی سر می‌دادند، شعار "بی‌غیرت" نیز علیه بازیکنان پرسپولیس داده شد و به یکباره یک نارنجک در میان تماشاگران پرسپولیس در طبقه اول آزادی منفجر شد. مشخص نیست آیا این انفجار باعث صدمه به تماشاگران پرسپولیسی شده یا خیر.

شب دیوانه‌وار آزادی تکمیل شد/ کامبک فوق‌العاده پرسپولیس و قاپیدن صدر جدول از استقلال

پرسپولیس در شبی جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ استقلال خوزستان را شکست داد. پرسپولیس و استقلال خوزستان امشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در این دیدار که روند دیوانه‌واری داشت، ابتدا استقلال خوزستان در نیمه اول با سه گل پیش افتاد اما پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم پس از اخراج ساویو روبرتو به بازی برگشتند و با به ثمر رساندن چهار گل به پیروزی رسیدند.

خلاصه بازی پرسپولیس ۴ - ۳ استقلال خوزستان

پرسپولیس در دیداری جذاب و پرگل موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ استقلال خوزستان را شکست دهد و دو هفته مانده به پایان فصل، به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

نکونام: ببینید چه بلایی سر استقلال آوردند!/ قضاوت ما یک طرف، پرسپولیس هم یک طرف

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی مازندران اظهاراتی جنجالی را مطرح کرد. جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی مازندران گفت: در مورد بازی صحبت نکنیم بهتر است و باید درباره چیزهای دیگری حرف بزنیم. مردم خسته شدند و صحبتم با آنهاست. بازی ما و رقیب ما را نگاه کنید و ببینید چه بلایی سر استقلال آوردند.

او ادامه داد: شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم می‌دانستم و چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که با قضاوت قهرمان شویم.

اوسمار: کامبک امشب در تاریخ لیگ به یادگار می‌ماند/ پرسپولیس زیر نظر من شجاع و جنگنده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به یادگار خواهد ماند.

اوسمار ویرا پس از برتری باورنکردنی تیمش مقابل استقلال خوزستان با نتیجه ۴ بر ۳ در ورزشگاه آزادی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و رسیدن به صدر جدول، اظهار کرد: بازی امروز در تاریخ لیگ برتر به یادگار خواهد ماند، کم اتفاق می‌افتد که یک دیدار را سه بر صفر عقب باشید و در نهایت با برتری چهار بر سه رقابت خود را پایان دهید و ممکن است سالی یکبار این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۱

پرسپولیس عالی بود خدایی می توانست گل بیشتری هم بزنه نیمه اول عصبی شدند وگرنه همون نیمه باید روند گلزنی شون شروع می شد