• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030402269
  • خبرنگار : 50188

نویدکیا: شانس جدا شدنم از مس بیشتر است

نویدکیا: شانس جدا شدنم از مس بیشتر است

سرمربی مس رفسنجان معتقد است با این شرایط، شانس جدا شدنش از مس رفسنجان زیاد است.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی مقابل ملوان انزلی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ما تا دقیقه ۷۵ بازی فوق‌العاده خوبی انجام دادیم. از دید من بازی استثنایی و تاکتیکی بود. ملوان یکی دو موقعیت در ضدحمله داشت، اما بعد از آن باهوش‌تر بازی کردیم و فضاها را پوشش دادیم.

او ادامه داد: نیمه دوم حتی می‌توانستیم با ۳، ۴ گل ببریم. بازیکنان ما یک بازی فوق‌العاده خوب انجام دادند که باید به آن‌ها خسته نباشید بگویم. نشان دادند که در جام حذفی تا این مرحله بی‌خودی پیش نیامده اند و کیفیتش را دارند. وقتی در انزلی با ملوان این‌چنین بازی می کنید، قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و امیدوارم در بازی های بعدی هم ادامه داشته باشد.

سرمربی مس رفسنجان افزود: مقداری از دست خودم ناراحت شدم. یکی دو تعویض ما آن‌طور که می‌خواستم در آخر بازی نبود و مقصر آن هم خودم هستم و همین باعث شد از دقیقه ۸۰ به بعد فشار زیادی را متحمل شویم. در دقایقی که آنها فشار می‌آوردند و احساسی بازی می‌کردند، می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. همان موقعیت‌های بی‌شماری که از دست دادیم باعث شد فشار روی ما بیشتر شود.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که از لحاظ آماری یکی از مربیان موفق هستید و با این شرایط برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارید، گفت: قراردادی با تیم مس رفسنجان دارم و بارها در این مورد صحبت کردم. روز اول برای اینکه نمی‌دانستیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد، یک بندی در قرارداد گذاشتیم که آخر کار هم من و هم باشگاه بتوانیم با هم صحبت کنیم و اگر شرایط فراهم نبود و آنها من‌را نخواستند یا من راضی نبودم، بتوانیم از هم جدا شویم. فکر می‌کنم فعلا شانس جدا شدنم بیشتر از ماندنم است چرا که  سال‌های سال در تیمی بازی کردم که همه چیز منضبط بوده و اینها مرا نگران می‌کند؛ چون شرکت حمایتی که باید از باشگاه بکند را نمی‌کند و ممکن است با هم آینده‌ای نداشته باشیم. در نهایت همه چیز به ۲، ۳ هفته آینده که از لیگ مانده بستگی دارد و باید ببینیم چه اتفاقاتی در باشگاه می‌افتد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۸

ماندن محرم بستگی به اخراج سرپرست باشگاه مس رفسنجان دارهاگر سرپرست باشگاه مس رفسنجان اخراج بشه قول میدم محرم هم میمونه