• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030402271
  • خبرنگار : 50589

آل‌کثیر: امروز درس عبرتی برای آینده شد

آل‌کثیر:  امروز درس عبرتی برای آینده شد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موظف هستیم که تلاش کنیم. اگر خدا بخواهد قهرمان می‌شویم. کاری که باید انجام دهیم تمرین و استراحت کردن است و آن را انجام می‌دهیم و بقیه با خداست.

به گزارش ایسنا، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد ۴ بر ۳ تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: این برد را مدیون هواداران هستیم. وقتی تیم ۳ بر صفر عقب می‌افتد، معمولاً هواداران زده می‌شوند و می‌روند اما مدیون هواداران بودیم که ماندند، ایستادند و تشویق کردند و خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم و منجر به یک کام‌بک تاریخی شد. دم همه بچه‌ها و هواداران گرم که توانستیم این برد را کسب کنیم. در همه جای دنیا بعد از چنین نتیجه‌ای در نیمه نخست کم پیش می‌آید که هواداران بماند.

او درباره اینکه در رختکن چه صحبت‌هایی انجام شد که پرسپولیس در نیمه دوم کام‌بک زد، گفت: معمولاً یک حرف خاص زده نمی‌شود اما گفتیم باید برویم و بازی را برگردانیم.

آل‌کثیر درباره اعتراض برخی هواداران در نیمه نخست عنوان کرد: آنهایی که دلخور بودند را نمی‌دانم. در فوتبال این اتفاق پیش می‌آید. سه گل می‌خورید و چهار گل می‌زنید. کدام فوتبالیست دوست دارد تیمش ببازد یا گل بخورد؟ همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم اما اتفاق می‌افتاد. مدیون هواداران بودیم و امروز درس عبرتی برای آینده شد. در هر زمینه‌ای و نه فقط فوتبال هیچ وقت انسان نباید امیدش را از دست بدهد. تو باید تلاش کنی تا خدا بخواهد. خواستیم و خدا کمک کرد و این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد توپ‌های سخت‌تر را راحت گل می‌کند، بیان کرد: بسکتبال نیست که هر توپی به گل برود. من هم دوست دارم هت‌تریک کنم اما یک وقت‌هایی نمی‌گیرد. توپ اول از نظر من زمین خشک بود. وقتی زدم توپ ایستاد اما در نیمه دوم زمین خیس شد و توپ‌ راحت حرکت کرد.

مهاجم پرسپولیس در مورد فرصت سوزی‌های این تیم گفت: چرا از این زاویه نگاه می‌کنید؟ از این زاویه نگاه کنید که خیلی موقعیت ایجاد می‌کنیم. بسکتبال نیست که همه توپ‌ها به گل برود و ما خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کنیم.

آل‌کثیر در مورد شانس تیمش برای قهرمانی هم گفت: موظف هستیم که تلاش کنیم. اگر خدا بخواهد قهرمان می‌شویم. کاری که باید انجام دهیم تمرین و استراحت کردن است و آن را انجام می‌دهیم و بقیه با خداست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha