• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030402273
  • خبرنگار : 50188

تارتار: اشتباهات داوری گریبان ملوان را گرفته است

تارتار: اشتباهات داوری گریبان ملوان را گرفته است

سرمربی ملوان گفت: اشتباهات داوری بیشتر گریبان ما را گرفته است و متاسفانه این هفته‌ها از داوری راضی نیستم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار برابر مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار کرد: من اینجا آمدم فقط برای عذرخواهی از هواداران و تشکر از هواداران که خیلی زحمت کشیدند و از بازیکنان تشکر می‌کنم که تمام توانشان را گذاشتند و  انصافاً زحمت‌شان را کشیدند. امروز ما بازی را باختیم و مقصر باخت من هستم و  به تیم خوب مس رفسنجان تبریک می‌گویم.

او گفت: اتفاقات بازی می‌توانست عوض شود. اگر موقعیت ایده‌آلی که در نیمه اول داشتیم به گل می‌نشست و همه چیز تغییر می‌کرد و شاید ما می‌توانستیم روی ضد حملات صاحب موقعیت های دیگری شویم همانطور که مس رفسنجان در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار خوبی را به دست آورد. ما هم خوش شانس بودیم و هم دروازه‌بان مان خوب عمل کرد. به هر حال ما در حال تلاش و جنگ هستیم ولی روز ما نیست فقط باید شرمنده هواداران مان باشیم و یک بار دیگر از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

تارتار در پاسخ به سوالی درباره اعلام نکردن یک پنالتی به سود تیمش گفت: نمی دانم این که VAR به کشور ما نمی‌آید با این همه پتانسیل متوجه نمی‌شوم چون ما کشور ضعیفی نیستیم از نظر مالی و غنی هستیم. این‌که VAR نمی‌آید برایم  عجیب است. اشتباهات داوری بیشتر گریبان ما را گرفته است و همه داوران می‌گویند این تیم از سهمیه دور شده و ما را تیم خنثی می‌بینند و  نمی‌گویند که یک شهر و یک استان در حال تلاش هستند ولی متاسفانه این هفته‌ها از داوری راضی نیستم.

سرمربی ملوان در ادامه گفت: ما امروز پنج شش محروم و مصدوم داشتیم و بچه‌ها هم تلاش شان را کردند و من واقعا کنار زمین می‌دیدم و ما 5-6 بازیکن از آکادمی در اواخر بازی داشتیم. و دستاورد این بازی بها دادن به این بچه‌ها و ما هم سعی می‌کنیم بازیکنانی که صدشان را می‌گذارند بازی می‌دهیم و قضاوت با آنها که می‌بینند. الان رختکن ما حال و هوای خیلی بدی داشت و همه ناراحت بودند و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. اگر بد و بیراهی می‌خواهند بگویند به من بگویند. بازیکنان اینقدر خوب امتیاز جمع کرده‌اند که هنوز با این نتایج پنجم جدول هستیم. هر روز با این بازیکنان کار می‌کنیم. محمد عمری و حسین صادقی و فرعباسی و مجید عیدی هم به این شکل با درد بازی می‌کنند و اصلا شرایط بازی نداشت و به خاطر هواداران صدشان را می گذارند واقعاً یک روزهایی نمی‌شود.

تارتار در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌های برخی از هواداران به دلیل کم‌کاری آیا از سوی باشگاه خواسته شده تا ملوان سهمیه نگیرد تا به حال و روز نساجی دچار نشود، گفت: به هیچ وجه و ما همه به خاطر اعتبارمان و به خاطر شخصیت‌مان و کارنامه‌ای که از ما به جا می‌ماند و هنوز دو بازی فرصت داریم با خاطره‌ای خوب لیگ را به پایان برسانیم.

سرمربی ملوان در پایان گفت: اولویت اول من ملوان است و تا روزی که این هوادار ما را بخواهد و امکانات فراهم باشد اولویت اول من ملوان است و شاید شرایط جوری باشد که من را نخواهد و بالاخره یک روزی خواهد آمد هوادار صبرش و تحملش تمام خواهد شد و من دوست ندارم آن روز را ببینیم. از همه بازیکنان و کادر فنی می‌خواهم بجنگند و واقعاً خاطره خیلی خوشی از این شهر دارم و دوست ندارم خراب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha