• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۲:۲۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403030502297
  • خبرنگار : 71613

والیبالیست‌های ایتالیا پس از برد مقابل ایران چه گفتند؟

والیبالیست‌های ایتالیا پس از برد مقابل ایران چه گفتند؟

والیبالیست‌های ایتالیا از پیروزی برابر ایران ابراز خوشحالی کردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ در بامداد شنبه، پنجم خرداد به مصاف ایتالیا رفت و در یک بازی ضعیف با نتیجه سه بر صفر ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۱ شکست خورد.

روبرتو روسو: برد برابر ایران چندان راحت نبود 

روبرتو روسو پس از دیدار برابر ایران اظهار کرد: در دیدار برابر ایران در ظاهر به راحتی بردیم اما چندان هم راحت نبود. می‌دانستیم ایران تیم قدرتمندی است و البته امروز خیلی خوب بازی کردیم.

وی افزود: به خاطر برد برابر ایران بسیار خوشحالم. فردا باید مقابل ژاپن بازی کنیم که مسابقه خیلی بزرگی خواهد بود. مطمئنا مقابل این تیم بازی سختی پیش رو داریم. البته تمام مسابقات در لیگ ملت‌ها دشوار است اما به خوبی آماده شدیم تا مثل امروز مقابل ژاپن بازی کنیم.

الساندرو میکلتو: از برپ مقابل تیم قدرتمند ایران خوشحالم 

الساندرو میکلتو بعد پیروزی سه بر صفر ایتالیا مقابل ایران، افزود: از این پیروزی خیلی خوشحالم چون مقابل تیم ایران به پیروزی رسیدیم که همیشه تیم خوب و قدرتمندی است. بازی کردن مقابلشان خیلی سخت است.

وی تصریح کرد: تیم ایران در سرویس و اسپک عملکرد خیلی خوبی دارد اما فکر می کنم که امروز ایتالیا بهتر بازی کرد. از این بابت خیلی خوشحالم. از حالا به بازی فردا مقابل ژاپن فکر می‌کنیم چون بازی در مقابلشان خیلی سخت است اما برای امروز از عملکرد خودم و تیمم خوشحال هستم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره بازیکنان جوان تیم ایران، گفت: نسل جدید والیبال ایران خیلی خوب و قدرتمند است. من جلوه را می‌شناسم اما تلفظ درست اسمش را نمی‌دانم. او بازیکن خوبی است. ایران همیشه در رده های پایه بسیار قدرتمند است. والیبال ایران قهرمانی‌های زیادی در رده های سنی به دست آورده است. پس فکر می‌کنم والیبال ایران خیلی خوب است. همیشه مقابل تیم‌های ایتالیایی می‌جنگند تا پیروزی و قهرمانی به دست بیاورند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۵:۳۰

دلتونو به همین چیزا خوش کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۵:۳۶

اونا مسخره می کنند شمام باور کنید.