• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۳:۰۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403030502299
  • خبرنگار : 71613

پیشنهاد سرمربی ایتالیا به والیبالیست‌های ایران

پیشنهاد سرمربی ایتالیا به والیبالیست‌های ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا به بازیکنان ایران پیشنهاد کرد که وقتی بازی به پایان می رسد پرونده آن را در ذهن خود ببندند و به مسابقه بعدی فکر کنند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ در بامداد شنبه، پنجم خرداد به مصاف ایتالیا رفت و در یک بازی ضعیف سه بر صفر ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۱ شکست خورد.

فردیناندو دی جورجی پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم ایران، گفت: بازی آسانی نبود. در ست اول همه چیز متعادل بود تا وقتی که به میانه ست رسیدیم. تیم ایران فشار زیادی در سرویس وارد کرد و ما هم در سرویس اشتباهاتی داشتیم. بعد از آن ایتالیا در سرویس و دفاع بهتر عمل کرد و خیلی خوب بودیم. این عملکرد باعث کسب امتیازات بیشتر در این موقعیت شد.

وی درباره مسابقه با کوبا حریف بعدی ایتالیا، گفت: بازی ژاپن و کوبا خیلی عالی بود. دو تیم از مکتب والیبال متفاوتی هستند. کوبا دارای فیزیک عالی و باور نکردنی است و ژاپن نه از نظر فیزیک بلکه بسیار تکنیکی هستند. ریتم عالی، دفاع عالی و تکنیک عالی دارند. خیلی خوب است که شاهد برگزاری چنین بازی‌هایی هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره عملکرد بازیکنان تیم ایران گفت: پیشنهادم به والیبالیست‌های ایرانی این است که اعتماد به نفس داشته باشند. وقتی بازی به پایان می رسد پرونده آن را در ذهن خود ببندند و به آن دیگر فکر نکنند. به بازی بعدی و بهتر بازی کردن و پیشرفت کردن فکر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۷

انشالله بازیهای بعدی رو میبریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۵۰

صابر مثل طلاست از تیم ملی فراری دادن هی میخاستن ذخیره اسماعیل زاده بزارن ..صابر بهترین قطر زن آسیاست ..اون برای ذخیره نشستن نمیاد ..سعید معروف و امیر غف582ور را فراری دادید ...

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۴:۳۴

لژیونرها اصلا خوب کار نکردن. میثم صالحی بازی قبل امتیاز آورترین بازیکن بود ولی توی بازی دیشب توی لیست نبود.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۵:۲۲

ایران اصلا دفاع نداشت ، جای موسوی خالی است ، شریفی ضعیف است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۸:۱۶

متاسفانه وقتی ایرانی ها در والیبال لژیونر می شوند عادت به فخر فروشی با سایر بازیکنان می نمایند چون خودشان درآمد دلاری دارند و بقیه بازیکنان لیگ ایران را حساب نمی کنند و به آنها زخم زبان می زنند . دلیل باخت تیم ایران این است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۱۰:۳۷

این یعنی مربی ایتالیا میدونه ایران پتانسیل داره ما باید به خود باوری برسیم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۱۳:۰۷

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران به هیچ‌وجه در خور تیم ملی نیستند شاید از لحاظ فردی قابلیتهای خوبی داشته باشند که آنهم گاه و بیگاه بروز می‌کند اما تیمی بسیار ضعیف ظاهر میشوند انگار فقط برای باخت آمده‌اند.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۱۳:۱۳

نظر بسیار عالی ومنطقی،اما کو گوش شنوا!!

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۱۶:۵۱

حیف شد بازیکنان ما جنگیدن بلد نیستن بچه ها دوست دارن با هاز و ناز بازیها رو ببرن که نمیشه بقیه تیمها اومدن ببرن واسه تفریح که نیومدن