• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030502302
  • خبرنگار : 50441

عزم نماینده فارس برای بستن یک تیم حرفه‌ای و بومی در تکواندو

عزم نماینده فارس برای بستن یک تیم حرفه‌ای و بومی در تکواندو

ایسنا/فارس نماینده فارس در لیگ برتر تکواندو با دعوت از تعداد زیادی تکواندو کار نوجوان، در پی بستن یک تیم بومی و حرفه‌ای برای حضور در مسابقات کشوری است.

مدیر ورزشی باشگاه نفت و گاز زاگرس جنوبی به خبرنگار ایسنا گفت: تاکنون بیش از ۲۸۰ مبارزه را در چهار مرحله اخیر با رقابت تکواندوکاران نوجوان شیراز و کشور برگزار کرده‌ایم که آخرین مرحله آن در شیراز جریان داشت.

آرش فدعم افزود: برای انتخاب نفرات تیم و حضور شایسته به عنوان‌ نماینده شیراز، رویکردی دقیق و عادلانه را  با بهره‌گیری از تجارب مربیان تیم و داوران مطرح درنظر گرفته‌ایم و این نخستین بار است که برای بستن یک تیم لیگ برتری، چنین مسابقاتی آن‌هم در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این تیم می‌خواهد با فراخواندن تکواندوکاران نوجوان بتواند درصد بازیکنان بومی را بالا ببرد، گفت: با اینکه استقبال نسبی از حضور در مسابقات از سوی تکواندوکاران نوجوان استان به عمل آمد، اما انتظار داشتیم با جدی گرفتن این مبارزات انتخابی هم از سوی ورزشکاران و هم از سوی مربیان‌شان، فرصت بسیار خوب حضور در لیگ برتر مغتنم شمرده شود و شاهد درخشش هم استانی‌ها باشیم.

مدیر ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان گفت: با این حال نظر کادر فنی برای حضور در ترکیب نهایی تعیین کننده است و امیدوارم تکواندوکاران نوجوان استان بتوانند با درخشش در مسابقات نظر کادر فنی را به خود جلب کنند.

به گزارش ایسنا، رقابت ۴۵۰ تکواندوکار نوجوان فارس و ایران در جشنواره انتخابی نفت و گاز زاگرس جنوبی به مرحله چهارم رسید و شهر شیراز میزبان چهارمین دوره این مبارزات بود. زاگرس جنوبی، نماینده شیراز در لیگ برتر تکواندو نوجوانان ایران است و جهت مسابقات امسال و بستن یک تیم حرفه‌ای، تکواندوکاران شیراز و ایران را دعوت به حضور در مبارزات انتخابی خود کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha