• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030502320
  • خبرنگار : 50416

نماینده مردم ملایر در مجلس:

سفرهای استانی آخر هفته رئیس جمهور شهید به یک فرهنگ تبدیل شده بود

سفرهای استانی آخر هفته رئیس جمهور شهید به یک فرهنگ تبدیل شده بود

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی علاقمند به خدمت بیشتر بود، گفت: پاهایش به پاهای صندلی ریاست جمهوری گیر نکرده بود و ثروت و عزت او مردم بودند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌و گو با ایسنا با بیان اینکه بنده در سه دوره مسئولیت آیت الله رئیسی در استان قدس رضوی، قوه قضائیه و ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی بودم اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی فرد مخلص و وجود وی برای نظام مغتنم بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی کسی بود که عمرش را برای مردم گذاشت، گفت: در کشورهای مختلف رئیس جمهور را با کاخ‌هایشان می‌شناسیم چرا که رئیس جمهور باید در کاخ محل کارش باشد و دستور دهد اما رئیس جمهور شهید ما هنگام سیل یا زلزله در وسط میدان شخصا حضور پیدا می‌کرد و یا در سیاه چادر کنار عشایر می‌نشیند و به اقوام بلوچ، ترکمن، کرد و همه اقوام توجه می‌کرد و در نهایت در آذربایجان جانش را کف دست گذاشت و به مقام شهادت رسید.

آزادیخواه، شهید آیت الله رئیسی را یک جریان دانست که در کشور مانا خواهد بود و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی منشا صدها اقدام مثبت در دوره ریاست جمهوری از جمله سرکشی از مردم شد و آنها را به هدف رساند.

شهید رئیسی در مقام عمل اثبات کرد رئیس جمهور پایتخت نیست

وی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی در مقام عمل اثبات کرد رئیس جمهور پایتخت نیست بلکه رئیس جمهور یک ملت و در کنار مردم بود، افزود: سفرهای استانی آخر هفته رئیس جمهور  به یک فرهنگ تبدیل شده بود و رقابتی بین اعضای هیئت دولت ایجاد کرده بود تا بیشتر به مردم خدمت کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تشییع باشکوه شهید رئیسی و حضور پرشور مردم بدلیل همین ویژگی‌های وی بود، گفت: مردم از شهید آیت‌الله رئیسی خدمت دیده بودند و من شک ندارم بسیاری از مردم شب حادثه تا صبح بیدار ماندند و خیلی‌ها نذر و خیلی‌ها گریه کردند.

 وی با بیان اینکه حتی آنها که به لحاظ سیاسی با رئیس جمهور شهید تفاوت سلیقه داشتند نیز از این شهادت او اندوهگین شدند، تصریح کرد: کشورهای مختلفی بودند که حتی قبل از آن که ایران عزای عمومی اعلام کند به احترام شهید آیت‌الله رئیسی در کشورشان عزای عمومی اعلام کردند.

جنس ریاست جمهوری شهید رئیسی متفاوت بود

وی با تاکید بر اینکه جنس ریاست جمهوری شهید رئیسی متفاوت بود، افزود: شاید رئیس جمهور نتوانست برخی از مسائلی که دغدغه مردم بود را حل کند اما با تمام وجود دغدغه مردم را داشت و غصه مردم را می‌خورد.

آزادیخواه با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی برای مردم از رفاه و زندگی خود گذشت و در زندگی شخصی‌اش هیچ چیز برای خودش نداشت، خاطرنشان کرد: معنای جهاد این است که در برابر تهمت‌ها و ناسپاسی‌ها بردبار باشی و تحمل کنی.

وی اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در آستان قدس تحول کیفی ایجاد کرد به طوری‌که استان قدس به مجموعه‌ای تبدیل شده بود که در آن کار اقتصادی، مذهبی و محرومیت‌زدایی انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه او کماکان خود را خادم امام رضا(ع) می‌دانست و نقطه اوجش خدمت بود، افزود: آیت‌الله رئیسی ثابت کرد که می‌شود سیاست‌مدار بود و به فیض شهادت هم رسید.

شهید رئیسی منشأ تحول بودند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی منشأ تحول بودند، گفت: وی تحول‌خواه بود و به وضع موجود راضی نبود و همیشه به دنبال یک گام جلوتر بود.

آزادیخواه با بیان اینکه دغدغه شهید آیت‌الله رئیسی در آستان قدس رضوی، در قوه قضائیه و در دولت همواره حل مسائل پیچیده بود، به دستاوردهای دولت سیزدهم در دوران کرونا و دسترسی همه مردم به واکسن اشاره و خاطرنشان کرد: شهید دکتر حسین امین عبداللهیان نیز دیپلماسی را به میدان پیوند زد و دوگانگی «دیپلماسی و میدان» را خط زده بود، وی دیپلماتی با روحیه انقلابی‌گری بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان تحولی در حوزه روابط بین‌المللی ایجاد کرد، افزود: شهادت آیت‌الله رئیسی از بسیاری اقدامات مدیریتی وی رونمایی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha