• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403030502327
  • منبع : بازار

طرح فروش اقساطی دماپا آغاز شد

طرح فروش اقساطی دماپا آغاز شد

زمانی که می‌خواهیم یک واحد مسکونی را بازسازی و یا تجهیز کنیم هزینه‌های زیاد مختلفی را باید در نظر داشته باشیم. در این شرایط اگر بتوان محصولاتی را به صورت قسطی خریداری کرد، می‌توان آن را یک فرصت طلایی نامید.

به گزارش ایسنا به نقل از مجموعه دماپا،  این فرصت طلایی را برای خرید انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فراهم کرده است و به صورت تخصصی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش آن فعالیت می‌کند.

‌خرید اقساطی از دماپا!

حال شما می‌توانید هر محصولی که در نظر دارید را از مجموعه دماپا به صورت اقساطی (با چک صیادی) خریداری کنید. این امکان برای شرایط و راحتی هر چه بیشتر شما فراهم شده تا بتوانید با خیالی راحت بهترین تجربه خرید را داشته باشید. شرایط خرید اقساطی طوری تعیین شده است که تمامی افراد بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

اما نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید این است که این شرایط قسطی شامل لوازم جانبی دستگاه‌ها نمی‌شود.

چرا دماپا؟

مجموعه دماپا نمایندگی رسمی برندهای ایرانی و خارجی است؛ به همین دلیل می‌تواند محصولات را با بهترین قیمت به شما عرضه کند. همچنین تمامی محصولات دارای گارانتی می‌باشند. یکی دیگر از خدماتی که دماپا ارائه می‌کند، سرویس‌های دوره‌ای است که توسط تکنسین‌های متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد. همچنین تمامی محصولات دماپا دارای خدمات پس از فروش هستند.

مجموعه دماپا فروشگاهی‌ است که در زمینه تاسیسات و تهویه مطبوع فعالیت می‌کند. همچنین بیش از ۲ دهه از فعالیت این مجموعه می‌گذرد که توانسته در این سال‌ها رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. چرا که بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ارائه می‌کنند و همچنین محصولات خود را ضمانت می‌کنند.

فعالیت این مجموعه تنها محدود به تهویه مطبوع نمی‌شود و در این فروشگاه علاوه بر داکت اسپلیت‌ها دیگر سیستم‌های سرمایشی مثل کولر گازی و سیستم‌های گرمایشی مانند پکیج و رادیاتور و... موجود است. علاوه بر تمامی این موارد این امکان فراهم شده تا بتوانید محصول مورد نظر را در کرج و تهران به صورت حضوری و آنلاین و شهرستان‌های دیگر فقط به صورت آنلاین با بهترین قیمت خریداری کنید.

شما می‌توانید انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی را از دماپا نمایندگی رسمی برندهای ایرانی و خارجی با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید. برای دریافت استعلام قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت فروشگاه دماپا به آدرس Damapa.ir مراجعه نمایید.

طرح فروش اقساطی دماپا آغاز شد

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha