• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403030502383
  • خبرنگار : 71560

رضایی کوچی: رئیس‌جمهور بعدی برای رسیدگی به امورات مردم همانند شهید رئیسی عمل کند

رضایی کوچی: رئیس‌جمهور بعدی برای رسیدگی به امورات مردم همانند شهید رئیسی عمل کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی از چهره‌های استثنایی کشور بود و انتظار می‌رود که رئیس جمهور بعدی نیز از لحاظ ولایت‌پذیری و مردمی بودنن همانند آیت الله رئیسی گام بردارد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خدمات آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در مقاطع مختلف، بیان کرد: از نگاه بنده برجسته‌ترین ویژگی شهید رئیسی ایمان و تقوای وی بود. آیت الله رئیسی فرد متدینی بود و حسن خلق ایشان سبب شده بود که با همه با تواضع و فروتنی برخورد کند. چه افرادی که می شناخت و چه افرادی که نمی شناخت. همیشه سعی می کرد که با مراجعین خود با احترام رفتار کند.

وی در ادامه اظهار کرد: نکته دیگر در مورد شخصیت شهید رئیسی این بود که فردی پر کار بود و همواره برای رسیدگی به امورات زمان می گذاشت. از سوی دیگر شهید رئیسی همواره علاقه مند بود به جای آنکه در دفتر خود بنشیند، حضور میدانی داشته باشد و در بین مردم باشد. ایشان از نزدیک پروژه های کشور را رصد می کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس یازدهم، با بیان اینکه شهید رئیسی بسیار آدم نقد پذیری بود، تصریح کرد: بنده به خاطر دارم که در جلسه ای ایشان را در حوزه عمرانی نقد کردم و فردای آن روز بلافاصله ۲ ساعت وقت گذاشت تا با هم حرف های عمرانی و تخصصی بزنیم. در حوزه مسکن نیز علاقه مند بودند تا کار به نتیجه برسد.

منتخب مردم جهرم در مجلس یازدهم در ادامه تاکید کرد: شهید رئیسی بسیار آدم با اخلاقی بود شاید خیلی جاها به ایشان توهین می کردند اما هیچ وقت به دنبال انتقام از کسی برنیامد. اگر رابطه ایشان با رقبای انتخاباتی‌اش یا رابطه ایشان با افرادی که از بیرون اینقدر ایشان را تخریب کردند، نگاه کنید می بینید هیچ وقت شکایتی از این افراد نکرد. همواره صبور و با اخلاق بود. شهید رئیسی از چهره های استثنایی کشور بود و از نگاه بنده پاداش ایشان بود که در شب میلاد امام رضا (ع) به مقام شهادت رسید.

وی افزود: حتما باید رئیس جمهور آتی نیز به لحاظ ولایت پذیری و به لحاظ وقت گذاشتن برای رسیدگی به امورات مردم و به لحاظ مردمی بودن همانند شهید رئیسی عمل کرده و این ویژگی های بسیار خوب آقای رئیسی را در دستورکار خود قرار دهد. باید شخصیتی در این تراز ادامه دهنده راه آیت الله رئیسی باشد. از طرف دیگر باید اولویت رئیس جمهور آتی نیز مسائل معیشتی و اقتصادی مردم باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: لازم است یک کادر مجرب اقتصادی در کنار رئیس جمهور بعدی قرار بگیرد. ویژگی های شخصی و فردی در کنار یک تیم اقتصادی قوی می تواند شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را به نفع سفره مردم تغییر دهد. رئیس جمهور بعدی باید فردی باشد که فهم درستی از مسائل اقتصادی و توسعه ای کشور داشته باشد. این فرد می تواند برنامه ریزی درستی انجام داده و شرایط زندگی مردم را عوض کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha