• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030502396
  • خبرنگار : 50187

فرماندار راور اعلام کرد

اجرای پروژه فیبر نوریِ راور با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم

اجرای پروژه فیبر نوریِ راور با ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم

ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: راور سومین مرکز شهرستان در استان است که پروژه فیبر نوری در آن در دولت سیزدهم اجرا شده و اعتبار آن ۲۳۰ میلیارد ریال است.

رضا عباسی در گفت و گو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: شعارهای دولت سیزدهم در واقع همان اهداف تشکیل دولت اسلامی است که شامل رفع محرومیت و فقر، عدالت‌محوری، تحقق مردم‌سالاری دینی و استکبارستیزی است.

وی افزود: مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت حضور گسترده‌ای داشتند و در حالی که داغدار از دست دادن یک خدمتگزار هستیم، باید خود را برای انتخاب یک خدمتگزار خوب مهیا کنیم.

فرماندار راور در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در زمینه پروژه فیبر نوری در شهرستان راور اظهار کرد: در شهر راور ۴۶ کیلومتر حفاری و داکت‌گذاری انجام شده، تعداد ۱۲ کابینت زمینی توزیع فیبر نوری و ۱۲۴ باکس دیواری نیز نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال است، افزود: راور سومین مرکز شهرستان در استان است که پروژه فیبر نوری در آن اجرا شده و کرمان سومین استان های‌وب است که اجرای پروژه فیبر نوری را آغاز کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان راوربیان کرد: تفاوت سرویس اینترنت بر بستر فیبر نوری با دیگر فناوری‌های رایج مانند ADSL این است که در این تکنولوژی کل مسیر ارتباطی شما را فیبرهای نوری پرسرعت تشکیل داده‌اند که قابلیت دریافت پهنای ‌باند تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای شما به ارمغان می‌آورند، در صورتی که در فناوری‌هایی مانند ADS، ارتباط از مرکز مخابراتی تا منزل شما که گاه ممکن است به اندازه کیلومترها فاصله باشد، توسط سیم‌های مسی انجام می‌شود و به دلیل وجود این ارتباط، سرعت و پهنای‌باند دریافتی شما محدود می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha