• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403030502404
  • خبرنگار : 50124

یک مسئول در اداره تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری:

اندیشه شهید رئیسی در دفاع از ارزش‌ها و شعائر الهی قابل توجه است

اندیشه شهید رئیسی در دفاع از ارزش‌ها و شعائر الهی قابل توجه است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه اندیشه شهید آیت‌الله رئیسی در دفاع از ارزش‌ها و شعائر الهی قابل توجه است، گفت: آیت‌الله رئیسی در مقام کسی بود که در حیطه اجرایی بیشترین مسئولیت اما در عین حال در دفاع از تفکر الهی و قرآنی جایگاه ویژه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور شهید هم در ساحت نظری و ایده‌پردازی و هم در ساحت عملی و فعالیت‌محور شاخص‌های منحصر بفردی داشت و یک الگو برای همه بود، اظهار کرد: سلوک و منش شهید آیت‌الله رئیسی قابل تمثیل برای افراد مختلفی است که در فضای مدیریتی، فعالیت‌های اداری و اجتماعی ناظر بر عموم مردم مشغول کار و فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه اندیشه این شهید والامقام در دفاع از ارزش‌ها و شعائر الهی قابل توجه است، ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در مقام کسی بود که در حیطه اجرایی بیشترین مسئولیت را داشت اما در عین حال در دفاع از تفکر الهی و قرآنی جایگاه ویژه داشت.

کارگر بیان کرد: آیت‌الله شهید رئیسی در بهره‌گیری و نشر معارف قرآن و نیز انطباق این معارف با مسائل روز و استفاده از راهکارهای این کتاب آسمانی برای حل مسائل مختلف مبتلابه جامعه، از سال‌ها قبل اهتمام داشت و در این حوزه شناخته شده بود. با واکاوی ارتباط این شخصیت انقلابی با کلام وحیانی مشاهده می‌کنیم که اندیشه قرآنی، مسیریابی و راهکاریابی با تأسی به مبانی قرآنی در تفکر وی جاری و ساری است که در منظومه فکری امامین انقلاب نیز در قاطبه راهبردها و پیشبرد اهداف، بُرش قرآنی را به‌وضوح مشاهده می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قرآن در ساحت عملی شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی نیز قابل ردیابی است، توضیح داد: با نگاهی به عملکرد ایشان متوجه خواهیم شد که در حیطه‌های عملیاتی همچون رسیدگی به مشکلات مردم، مبارزه با فساد، اهتمام به تحقق عدالت و نیز دفاع از جبهه مقاومت نیز به‌صورت ملموس پیگیر دستورات قرآنی است و به آیات وحیانی تأسی می‌کند.

کارگر افزود: حمایت آیت‌الله رئیسی از ساحت مقدس قرآن در عرصه بین‌المللی با بیانی رسا و شیوا و نافذ، حقیقتاً یک دفاع جانانه و اثربخش در برابر توهین‌ها و جسارت‌ها به ساحت قرآن‌ در آن برهه زمانی بود. 

وی بیان کرد: با در کنار هم گذاشتن بُرش‌های مختلف از رفتارهای عملیاتی رئیس‌جمهور شهید در حوزه فعالیت‌های قرآنی متوجه خواهیم شد که آیت‌الله رئیسی در کنار برخورداری از اندیشه زیست قرآنی که محور رفتارها و تصمیماتش قرار داشت، در ساحت عملی نیز نسبت به قرآن هم دغدغه داشت و هم پایبند بود و این موضوع را در عرصه عمل اثبات کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha