• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403030502408
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از تعداد ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

بهره‌برداری از تعداد ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تعداد ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم ۷۸۲ نفر و اشتغالزایی غیرمستقیم ۴۳۳ نفر در هفته جهاد کشاورزی سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوبخت اژدری پنجم خرداد در جمع خبرنگاران افزود: مراسم هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ خرداد ماه تا ۲۷خرداد ماه برگزار خواهد شد و در طی هفت روز تعداد ۴۶ فقره از طرحهای مهم عمرانی و تولیدی به بهره برداری خواهد رسید. 

این مقام مسئول ادامه داد: تعداد ۳۲ طرح در حوزه آب و خاک با صرف ۷۲۲ میلیارد ریال اعتبار در این ایام به بهره برداری خواهد رسید که طی آن برای تعداد ۷۳۴ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۳۹۵ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد. 

وی بیان کرد: تعداد ۴ فقره از این طرحها در حوزه دام و طیور با صرف اعتبار ۱۶۸میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و برای تعداد ۳۴ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه گفت: تعداد ۳ طرح در حوضه صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتبار ۴۹۸ میلیارد ریال، یک فقره در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، ۳ طرح در حوزه تحقیقات و ترویج کشاوزری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، یک طرح در حوزه شرکت شهرکهای کشاورزی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و دو طرح در حوزه امور عشایری با صرف اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

اژدری خاطرنشان کرد: در مجموع با بهره برداری از ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی برای  ۷۸۲ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۴۳۳ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد که چهار هزار و ۲۲۲ خانوار از این طرحها بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha