• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403030502456
  • خبرنگار : 71560

حسین‌زاده: شهید رئیسی با سعه صدر و تلاش امور مردم را پیش می‌برد

حسین‌زاده: شهید رئیسی با سعه صدر و تلاش امور مردم را پیش می‌برد

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم گفت: آیت الله رئیسی فردی مردم‌دار، پیگیر، دلسوز و مخلص بود که با سعه صدر و تلاش امور مردم را پیش می‌برد.

حسین حسین زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره خدمات شهید آیت الله رئیسی در مقاطع مختلف، بیان کرد: حاج آقای رئیسی زمانی که در قوه قضائیه بودند، ما سند تحول را از ایشان دیدیم. در سه سال در قوه مجریه نیز ما همین عملکرد را از رئیس جمهور شهید دیدیم. ایشان کار خود را در روز ولادت امام هشتم آغاز کردند و پس از سه سال در همین روز به مقام شهادت رسیدند.

وی در ادامه اظهار کرد: حاج آقای رئیسی فردی بود که خستگی نمی شناخت. زمانی که با وزرا دیدار داشتیم زمانی که برخی کارها ارجاع می‌شد به ریاست جمهور، خود وزرا می گفتند ما هر موقع مراجعه کنیم حاج آقا حضور دارند این ما هستیم که ممکن است گاهی اوقات نباشیم. آیت الله رئیسی برای خدا کار می کرد و اجرش را گرفت و عاقبت به خیر شد.

وی ادامه داد: در حوزه ملی و فراملی شخص رئیس جمهور و وزیر خارجه گام های موثری برداشتند. پیوستن به پیمان شانگهای و پیمان بریکس نیز حاکی از این دیپلماسی قوی بود.

نماینده مردم لارستان در مجلس یازدهم تصریح کرد: رئیس جمهور شهید همواره با مردم بود و در سفرهای استانی خود با عقبه تجربه قضایی که داشت سعی می کرد تا پروژه های نیمه تمام یا غیر فعال شده را به حرکت دربیاورد. یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم این بود که پروژه های متوقف شده را به چرخه بازگرداند. از نظر بنده آیت الله رئیسی یک فرد مردم دار، پیگیر، دلسوز و مخلص بود. نیت خالصانه ای که آیت الله رئیسی در پیشبرد امور داشت، سبب موفقیت وی شده بود.

وی در ادامه تاکید کرد: ایشان با سعه صدر و تلاش امور را پیش می برد. خداوند نیز پاداش ایشان را داد. در کشور ما که نظام مردم سالاری دینی حاکم است، رئیس جمهور باید در بین مردم باشد. زمانی که رئیس جمهور در بین مردم برای مردم کار کند، اینگونه عزتمند خواهد شد. انتظار می‌رود رئیس جمهور بعدی نیز به همین سبک عمل کند و در بین مردم باشد، مردم انتظار دارند رئیس جمهور بعدی نیز برای آنان کار کند. هر موقع ما پشتوانه مردمی قوی داشتیم، دشمن هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

حسین زاده افزود: اکنون فصل وحدت و همدلی و باهم کار کردن است. باید اختلافات سیاسی را کنار گذاشته و همه برای نظام و انقلاب خود تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha