• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030502478
  • منبع : فدراسیون فوتبال

مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کادر فنی و بازیکنان استقلال

مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کادر فنی و بازیکنان استقلال

کمیته انضباطی از ارسال دفاعیه کادر فنی استقلال به این کمیته خبر داد.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، آرش رضاوند، روزبه چشمی و سید حسین حسینی از باشگاه استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی ناشی از انتشار نشر اکاذیب و اظهارات خلاف واقع نسبت به داوران، نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خودرا ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، استقلال دیشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال مهمان نساجی بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمد نوازی، مربی استقلال در جریان این بازی از بیژن حیدری کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و پس از بازی هم بازیکنان و مربیان این تیم علیه قضاوت حیدری موضع‌گیری کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۰:۵۸

خیلی سریع کمیته تشکیل میشه.خیلی جالبه،حقت خورده بشه محروم بشی، جریمه هم بشی،فقط لیگ ایران یک تیم بیشتر نداره؟

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۸

اصلا اینارو ولش کن . تیمنون تیم نیست شما استقلالیا ماذگفتیم استقلال یه بار شانص باهاش یاره دو‌بار سانص باهاش یاره نهایتا یه بار ولی به جا گیر میکنه و امتیاز از دست میده پرسپولیس ده شد با سپاهان ولی مساوی رو نگه داشت و پرسپولیس ده نفره سد با نساجی ولی مساوی رو تبدیل به برد کرد پرسپولیس تا دقیقه ۷۵ سه هیچ باخته بود به استقلال خوزستان ولی با جون و دل کامبک زد چهارتا زد اینا میگه پرسپولیس خیلی سرتره از استقلال ته ان شما یازده نفره با نساجی موقعیت گلتون دو تا بوده پرسپولیس با استقلال خوزستان فقط شیش تا باید میزد. والا بلا نکونام و تیمش دنبال بهانه جویی هستن برا عدم نتیجه گیریشون و سرپوش گذاشتن رو ضعف تاکتیکی و فنییشون میان این حرفهارو میزن تهمت و تخریب میکنندکه هوادارهای استقلال به بی کیفیتی و بی تاکتیکی استقلال اعتراض نکنن همین.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۷

حقشون هست محروم شن تیمی دفاعی بازی می کنه تیم نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۲

تیم امسال بابت حاشیه های نکونام غرغرو وهاشمی نسب که بجای کارفنی باتیم همش دنبال بردن تیم به حاشیه است نتیجه نمیگیره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۲

چرا کمیته انضباطی انقدر مدارا میکنه با استقلال.اون از داپری های وسط زمبن که همه در جهت قعرمانی استقلال هست.اینم نکن نشناسی مجموعه استقلال که البته پیش دستی هست.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۲

متاسفانه‌نکو‌نام‌با‌مهر‌هایی‌که‌جمع‌کرده‌دورش نام‌نکویی‌از‌خود‌باقی‌نخواهد‌گذاشت..البته‌که‌طرز افکار‌خودشم‌خیلی‌بچهگانه‌اس.از‌اون‌بالا‌پایین پریدنها‌و‌‌گیر‌دادن‌به‌تیم‌رقیب..خیلی‌کوچیکه‌برا این تیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۵:۴۳

کلا با هوچیگری و شانتاژ نکونام و هاشمی نسب می خواهند بیایند بالا، کما اینکه استقلال در این فصل ضد فوتبال بازی کرد و با قضاوت دست به عصا و داوران ترسو نتیجه هم گرفت. نکونام مثل سلفش قلعه نوعی سعی می کند با جوسازی علیه داوران و تحریک تماشاچیان نتیجه بگیرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۶ ۰۱:۴۹

به نظر من باشگاه استقلال هیچ دفاعیه ای نمی‌تواند داشته باشد کمیته انظباتی کاملآ طرفدار تیم خودشان است یعنی پرسپولیس، استقلال باید اگر شکایتی هم داره باید به فیفای جهانی داشته باشد، چرا؟ یک دلیل واضحه دیشب از آقای داور یعنی آقای حیدری خبرنگار سئوال کرد آقای نوازی چه گفت شما کارت قرمز دادی گفت من نشنیدم داور چهارم به من گفت کارت قرمز بده، بقیه اش را خودتان قضاوت کنید،