• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403030502485
  • خبرنگار : 50673

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف ۳۰۲ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

کشف ۳۰۲ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۲ کیلو حشیش و دستگیری دو قاچاقچی و سوداگر مرگ در یک عملیات پلیسی در استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز (شنبه پنجم خرداد)، با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از جابجایی و انتقال یک محموله سنگین مواد با یک دستگاه خودرو مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در اجرای ایست و بازرسی مقطعی در منطقه هشتبندی و در مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان ضمن شناسایی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس بلافاصله دستور توقف دادند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند که در یک عملیات مسلحانه پلیسی متقابل خودرو متوقف و دو قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات تکمیلی و با همکاری متهمان دستگیر شده نهایتا بارانداز و محل دپو مواد را در یک منزل در یکی از محلات هشتبندی شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام ودر بازرسی از منزل مورد نظر ۳۰۲ کیلو حشیش در بسته‌های مختلف کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا؛ فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان احتمالی قاچاق این محموله افیونی ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کند لازم است مردم فهیم و قدرشناس استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha