• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403030502536
  • خبرنگار : 50560

فاطمه محمدبیگی:

شهید جمهور؛ اسوه مدیریت جهادی بود

شهید جمهور؛ اسوه مدیریت جهادی بود

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید جمهور اسوه مدیریت جهادی در طول خدمت خود بودند و امیدواریم که راه این شهید بزرگوار ادامه داشته باشد.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت سرنشینان حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور، اظهار کرد: آشنایی بنده با شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به دوران فعالیت‌های جهادی ایشان در آستان قدس رضوی بازمی‌گردد و از زمانی که این شهید بزرگوار در آستان قدس رضوی سمت گرفتند، فعالیت‌های جهادی در زمینه‌های مختلف رنگ و بوی دیگری گرفت.

وی با بیان اینکه شهید جمهور، همیشه کمک‌رسان گروه‌های جهادی بودند، افزود: محرومیت زدایی و یتیم‌نوازی از بارزترین خصوصیات اخلاقی شهید جمهور بوده است، بنده در جریان برگزاری بیش از ۳۰ اردوی جهادی با همکاری مستقیم شهید آیت‌الله رئیسی بودم و شهادت می‌دهم، که حمایت‌های ایشان باعث ثمربخشی در این راه بوده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۶ که شهید جمهور نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدند، همین نیروهای جهادی از ایشان حمایت کردند. ایمان عمیق ایشان به وعده‌های الهی، از دیگر خصوصیاتی است که در شخصیت کم‌نظیر آیت‌الله رئیسی دیده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که ما در دولت سیزدهم در ستاد سلامت، عضویت داشتیم، برخی نکات را برای شخص رئیس جمهور ارسال می‌کردیم که نسبت به آن نقطه نظر داشته باشند و یا زمانی که به دولت پیشین نقد داشتیم، در رفتار متقابل ایشان جز مناعت طبع ندیدیم. ولایت مداری از دیگر شاخصه‌هایی است که در رفتار شهید رئیسی، دیده می‌شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایشان به معنای واقعی کلمه دل بزرگ و دریایی داشتند و نسبت به تمام مسائل نگاهی پدرانه و رئوفانه داشتند و دستورات مربوط به امور کشور را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کردند و به خصوص در مناطق محروم تا حل مشکل مردم از پای نمی‌نشستند.

محمدبیگی در پایان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در مقابل تهمت‌های ناروایی که به ایشان نسبت داده می‌شد سکوت پیشه می‌کردند، شهید جمهور اسوه مدیریت جهادی در طول خدمت خود بودند، ایشان مظلوم زیستند و مظلومانه به مقام والای شهادت نائل شدند و امیدواریم که راه این شهید بزرگوار ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha