• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403030502544
  • خبرنگار : 50295

آیا سومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان برگزار می‌شود؟

آیا سومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان برگزار می‌شود؟

ایسنا/زنجان دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان گفت: یکی از شاخص‌های جشنواره‌های بین‌المللی، برگزاری جشنواره در یک زمان معین و ثابت است و با توجه به برگزاری دور دوم جشنواره پانتومیم در فصل پاییز، تلاش داریم دور سوم را نیز در زمان قبلی برگزار کنیم.

ساسان قجر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره برگزاری سومین دوره جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان، اظهار کرد: در حال پیگیری و بررسی برای برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان هستیم. در همین راستا، جلساتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس برگزار شد و تلاش داریم هرچه سریع‌تر فراخوان جشنواره را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه دوره اول جشنواره در سطح ملی برگزار شد و استقبال زیادی از کشورهای خارجی برای حضور در جشنواره صورت گرفت، گفت: همزمان با برگزاری در دور اول جشنواره پانتومیم زنجان موفق به افتتاح خانه پانتومیم در زنجان شدیم، کارگاه‌های آموزشی توسط خانه پانتومیم در استان‌های مختلف برگزار شدند و خروجی کارگاه‌ها به جشنواره راه یافتند.

این هنرمند زنجانی بیان کرد: در دور دوم جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان از بین ۴۵ کشور متقاضی، پنج کشور برای حضور در جشنواره دعوت شدند که استقبال خوبی شد و تماشاگران نیز حضور پرشوری داشتند. همچنین برای دور سوم جشنواره در نظر داریم نمایندگان هشت کشور را برای حضور در جشنواره دعوت کنیم.

قجر درباره زمان برگزاری جشنواره، گفت: یکی از شاخص‌های جشنواره‌های بین‌المللی، برگزاری جشنواره در یک زمان معین و ثابت است و با توجه به برگزاری دور دوم جشنواره در فصل پاییز، تلاش داریم دور سوم را نیز در زمان قبلی برگزار کنیم.

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان با اشاره به گستردگی این جشنواره تخصصی و بازتاب برگزاری این جشنواره در سطح ملی و بین‌المللی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این رویداد هنری در زنجان و ایران که بهترین فرصت برای تبادل فرهنگ بین کشورهاست، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس درخواست تشکیل جلسه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشت.

وی با اشاره به نگاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به جشنواره، اضافه کرد: برگزاری جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان با استقبال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه شد. امیدواریم با رفع مشکلات برگزاری و تامین اعتبارات شاهد برگزاری دور بعدی این جشنواره باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha