• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030502546
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

روحیه انقلابی و مردمی بودن برجسته‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود

روحیه انقلابی و مردمی بودن برجسته‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: اگر بخواهیم برجسته‌ترین ویژگی شهید رئیسی را عنوان کنیم، روحیه انقلابی و مردمی بودنشان را مثال می‌زنیم که نمای جدیدی از حضور مسئولان شاخص بین مردم را نشان می‌داد.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی در جمهوری اسلامی ایران کم‌نظیر بود. به خصوص برای جوانان و نوجوانانی که دهه شصت را درک نکرده بودند، اکنون از ایشان یک شخصیت جدیدی از جریان انقلاب اسلامی دیدند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید شخصیتی متعهد، مؤمن، انقلابی و جهادی بود، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود، ۴۶ سفر استانی انجام دادند که خیلی از مشکلات مردم و استان‌ها در این سفرها حل شد. کارخانه‌هایی که در کشور احیا و به چرخه تولید بازگشت، نمونه کوچکی از خدمات ایشان بود.

فرماندار اردستان با اشاره به برخی از خدمات و فعالیت‌هایی که رئیس‌جمهور بر آنها تأکید داشت، تصریح کرد: اگر بخواهیم برجسته‌ترین ویژگی شهید رئیسی را عنوان کنیم، روحیه انقلابی و بین مردم بودنشان را مثال می‌زنیم که تصویر جدیدی از حضور مسئولان شاخص بین مردم را نشان می‌داد. در میدان بودن و مردمی بودن رئیس‌جمهور، بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مورد تأکید آیت‌الله رئیسی اتمام طرح‌های عمرانی و خدماتی نیمه‌کاره بود. همین روحیه را در شهرستان اردستان دنبال و بسیاری از طرح‌هایی که سالیان طولانی نیمه‌کاره مانده بود را پیگیری و تکمیل کردیم.

فرماندار اردستان گفت: یکی از برنامه‌هایی که در شهرستان با همین روحیه آغاز شد، نهضت آسفالت بود که در دو سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان روکش آسفالت اجرا شده و همچنان ادامه دارد. همچنین تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی در شهرستان از دیگر برنامه‌هایی بود که با توجه به سفر ریاست‌جمهور به استان، بودجه مناسبی برای تکمیل آنها در نظر گرفته شد.

احمدی طباء طرح توسعه تعدادی از واحدهای صنعتی اردستان را از دیگر برکات سفر ریاست‌جمهوری به استان اصفهان عنوان کرد و گفت: در حوزه معادن با دستورهایی که در هیئت دولت و وزرای مربوطه صادر شد، بسیاری از گره‌های چندساله این بخش باز شد که برکات آن تا پایان امسال دیده خواهد شد.

وی گفت: با توجه به رویکردی که دولت و شخص رئیس‌جمهور شهید در حوزه فرهنگی داشتند، سال گذشته بیش از ۲۷۰ رویداد مرتبط با شهدا در شهرستان اردستان اجرا شد. همچنین استفاده از تفکرات و اندیشه‌های اشخاص مختلف از دیگر برنامه‌های دولت بود که این برنامه‌ها در این شهرستان با رویکرد و نگاهی که رئیس‌جمهور شهید داشت، بیش از ۵۰ بار اجرا و برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha