• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403030502560
  • منبع : بازار

هتل نزدیک جاهای دیدنی ازمیر

هتل نزدیک جاهای دیدنی ازمیر

ازمیر شهری ساحلی در کشور ترکیه است. سواحل ماسه‌ای، مکان‌های دیدنی، آثار تاریخی و هتل‌های لوکس باعث شده است که تورهای ازمیر همیشه جزو پرطرفدارترین تورهای خارجی باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، بسیاری از هتل‌های ازمیر در نزدیکی مکان‌های دیدنی این شهر ساخته شده‌اند تا گردشگران بیش‌تری را به خود جذب کنند. ما در ادامه تعدادی از این هتل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. هتل‌هایی که هر کدام از آن‌ها لایق عنوان بهترین هتل ازمیر هستند.

هتل بوکا رزیدنس (Buca Residence Hotel)

این هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر ازمیر است که در فاصله کمی تا برج ساعت قرار دارد. همچنین برخی دیگر از مهم‌ترین دیدنی‌های ازمیر مانند قلعه کادیفه، میدان کناک و میدان جمهوریت در فاصله شش کیلومتری تا هتل قرار گرفته‌اند. مسافران هتل بوکا رزیدنس می‌توانند این مسافت را با کمی پیاده‌روی طی کنند.

فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس هم در فاصله ۱۴ کیلومتری تا هتل قرارگرفته و شما با تاکسی در کم‌تر از ۲۰ دقیقه می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید. در این هتل امکانات و خدمات رفاهی در سطح بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌شود. مسافران این هتل می‌توانند از لانژ مشترک، اتاق‌های مخصوص سیگار، مرکز اسپا، اینترنت پرسرعت، خدمات خشک‌شویی و... در طول اقامتشان استفاده کنند. همچنین اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هم امکانات ضروری برای اقامتی کوتاه در ازمیر را دارند.

تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام، سیستم تهویه هوا، سرویس چای و قهوه و کمد لباس از جمله امکانات همه اتاق‌های هتل بوکا رزیدنس هستند. پرسنل هتل به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می‌کنند بنابراین در صورت تسلط به یکی از این زبان‌ها مشکلی برای برقراری ارتباط با آن‌ها نخواهید داشت.

هتل نزدیک جاهای دیدنی ازمیر

هتل رامادا بای ویندهام (Ramada Plaza by Wyndham)

هتل‌های زنجیره‌ای رامادا بای ویندهام در همه شهرهای توریستی کشور ترکیه حضوری فعال دارند. این هتل‌های زنجیره‌ای جزو بهترین هتل‌های کشور ترکیه محسوب می‌شوند. همچنین بسیاری از مسافران هتل رامادا بای ویندهام ازمیر را به‌عنوان بهترین هتل ازمیر می‌شناسند و اقامت در ‌آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌دهند.

شما می‌توانید میزان رضایت مسافران این هتل را در سایت‌های رزرو اینترنتی هتل ببینید. هتل رامادا بای ویندهام در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا قرار گرفته است. بسیاری از دیدنی‌های ازمیر مانند سالن تئاتر و موزه پرگامون و منطقه معروف آلسانجاک در فاصله کمی تا هتل قرار دارند. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس هم حدود ۱۵ کیلومتر است. در این هتل امکانات و خدمات رفاهی خوبی برای مسافران فراهم شده بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید این هتل را رزرو کنید.

پذیرش ۲۴ ساعته، باشگاه بدنسازی، خدمات خشک‌شویی و تاکسی‌سرویس از جمله خدمات این هتل هستند. در همه ۲۰۸ واحد اقامتی هتل رامادا بای ویندهام نیز امکاناتی مانند صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون و یخچال وجود دارد.

هتل ماریوت ازمیر (Izmir Marriott Hotel)

هتل ماریوت یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره شهر ازمیر است. این هتل در کنار دریا ساخته شده بنابراین اتاق‌هایش چشم‌اندازی بسیار زیبا و تماشایی دارند. همچنین مکان‌های دیدنی ازمیر مانند برج ساعت، قلعه کادیفه، موزه آتاتورک و مرکز خرید کوناک پیر در فاصله کم‌تر از یک کیلومتری هتل ماریوت قرار گرفته‌اند.

هتل نزدیک جاهای دیدنی ازمیر

موقعیت مکانی بسیاری خوب این هتل پنج ستاره باعث شده است که گردشگران زیادی این هتل را به‌عنوان بهترین هتل ازمیر به یکدیگر معرفی کنند. در این هتل استخر، سالن اسپا، سونا، اتاق ماساژ، حمام ترکی و رستورانی بسیار خوب و باکیفیت به نام رستوران لیما وجود دارد. در رستوران لیما انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. همچنین شما می‌توانید در فضای باز این رستوران و در هنگام تماشای چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا غذای خود را میل کنید.

هتل رنسانس (Renaissance Hotel Izmir)

هتل پنج ستاره رنسانس در منطقه ساحلی کوردون قرار گرفته است. این منطقه به‌عنوان یکی از معروف‌ترین تفرجگاه‌های شهر ازمیر شناخته می‌شود به‌طوری‌که بسیاری از گردشگران در طول سفرشان چندین بار به این منطقه سر می‌زنند. میدان جمهوریت، برج ساعت، موزه باستان‌شناسی ازمیر، موزه آتاتورک و مرکز خرید اسکله کناک در فاصله کمی تا هتل رنسانس قرار دارند.

شما با تاکسی در کم‌تر از ۱۰ دقیقه می‌توانید به این مکان‌های دیدنی دسترسی داشته باشید. همچنین تعداد زیادی رستوران و بار معروف هم در نزدیک هتل هستند. رستوران بالیکچی حسن و کافه دل موندو جزو معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌های نزدیک هتل رنسانس به‌حساب می‌آیند.

البته در این هتل یک رستوران بسیار باکیفیت هم وجود دارد. این رستوران در بالاترین طبقه هتل قرار گرفته و با منوی بی‌نظیری از غذاهای مدیترانه‌ای از مسافران پذیرایی می‌کند. بوفه صبحانه هتل هم از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و شما می‌توانید انواع صبحانه‌های لذیذ ترکی را در طول اقامتتان میل کنید. تنوع زیاد اتاق‌ها و سوئیت‌ها از دیگر ویژگی‌های این هتل پنج ستاره هستند.

رزرو بهترین هتل ازمیر در کم‌تر از چند دقیقه!

ازمیر یکی از شهرهای زیبا و خوش آب‌وهوای کشور ترکیه است. حضور توریست‌ها در این شهر باعث شده که هتل‌های زیادی در این شهر ساخته شوند. شما می‌توانید بهترین هتل‌های این شهر را از طریق سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مانند علی بابا رزرو کنید. در این سایت امکان مقایسه امکانات و قیمت هتل‌های مختلف با هم وجود دارد. همچنین شما می‌توانید علاوه بر رزرو هتل، تورهای ازمیر یا بلیط هواپیما به مقصد این شهر ساحلی را هم به‌صورت اینترنتی بخرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha