• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403030502567
  • منبع : بازار

رزرو هتل آمباسادوری تفلیس

رزرو هتل آمباسادوری تفلیس

گرجستان در سال‌های اخیر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری، کاری و تحصیلی جذاب نزد ایرانی‌ها شناخته شده است. تمام مسافرانی که تجربه سفر به این کشور را دارند، به تعریف و تمجید از زیبایی‌های آن پرداخته و این تجربه را به دیگران هم توصیه می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، تفلیس شهری است که تمام انتظارات شما از یک سفر رویایی و دلپذیر برآورده می‌شود و برای استراحت کاربران نیز هتل‌هایی در نظر گرفته شده است. ایرانی‌های زیادی در پی هتل‌های ۵ ستاره برای رزرو هتل تفلیس هستند و آمباسادوری یکی از آن‌ها است که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

معرفی هتل آمباسادوری تفلیس

همان‌طور که اشاره شد، آمباسادوری یکی از هتل‌های ۵ ستاره در تفلیس است که خدمات خود را در اختیار ایرانی‌ها نیز قرار می‌دهد. خدمات این هتل دارای رنج گسترده‌ای است و کاربران قادر به انتخابشان بر اساس نیازها و سلیقه خود هستند. برخی از این خدمات به صورت کاملا رایگان و برخی دیگر طبق تعرفه‌های هر سال هتل در دسترس قرار می‌گیرند. این هتل با معماری مدرن خود از دور و داخل بسیار چشم‌نواز بوده و اتاق‌هایی مجهز به انواع فناوری‌ها را در دل خود جای داده است. تلویزیون، سیستم تهویه هوای مطبوع، قهوه‌ساز، اینترنت بی سیم، رایگان و پرسرعت و حوله و دمپایی تنها بخشی از این امکانات را تشکیل می‌دهند.

نظافت و تمیز بودن این اتاق‌های برای پرسنل این هتل اهمیت فراوانی دارد. آن‌ها به صورت روزانه اقدامات لازم تمیزکاری را انجام می‌دهند تا مسافران کمبودی احساس نکنند. این کارکنان بسیار خوش برخورد و کاربلد هستند و به تمام مسائل و مشکلات مسافران در استفاده از اتاق‌های هتل و خدمات دیگر هم رسیدگی می‌کنند. اگر برای کار به تفلیس سفر می‌کنید، خبر خوبی برایتان داریم. اتاق‌های جلسات واقع در لابی این هتل از امکانات خوبی بهره‌مند است و برای چند ساعت در اختیار افراد به منظور برقراری جلسات قرار می‌گیرد.

رزرو هتل تفلیس هتل آمباسادوری

پذیرش به صورت تمام وقت با امکان رزرو حضوری و اینترنتی را هم نباید از یاد برد که نقشی تعیین کننده را در محبوبیت آن ایفا می‌کند. خدمات تبدیل ارز و نگهداری از وسایل و امانات این هتل نیز معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه می‌شود. هر زمان که نیاز داشته باشید، می‌توانید از سرویس کرایه خودرو به مناطق مختلف بهره ببرید. این خودروها به عنوان تاکسی در هر ساعتی در خدمت مشتریان هستند. فاصله کم نسبت به مناطق دیدنی نیز از مزایای دیگر آمباسادوری است که در قسمت بعدی به آن اشاره می‌شود.

اماکن اطراف هتل آمباسادوری

فاصله هتل آمباسادوری تا پل صلح تنها ۴۰۰ متر است که از پل‌های مهم شهر تفلیس هم به شمار می‌رود. جالب است بدانید این هتل تا کاخ ریاست جمهوری تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد. از طریق آمباسادوری و تنها با طی کردن ۵۰۰ متر به پارک پوشکین دسترسی دارید که از پارک‌های پر از امکانات و دیدنی شهر نیز هست. میدان آزادی، کلیسای متخی و سالن تئاتر روستاولی برخی دیگر از اماکن مهم نزدیک به آمباسادوری را شکل می‌دهند. بنابراین این هتل از این نظر نیز نمره خوبی را دریافت می‌کند.

امکانات هتل آمباسادوری

در این بخش می‌توانید چند تا از امکانات مهم هتل آمباسادوری تفلیس را مشاهده کنید:

  • باشگاه ورزشی مجهز در این هتل ساخته شده است تا مسافران از برنامه‌های ورزشی خود عقب نمانند. البته این باشگاه پذیرای افراد غیر از مسافر نیز هست و از وسایل پیشرفته و مربیان کاربلدی استفاده می‌کند.
  • استخر، سونا و جکوزی این هتل در هر ساعتی از شبانه‌روز دایر است تا مسافران خستگی سفر خود را به این طریق از بین ببرند.
  • لباسشویی و خشک شویی از جمله امکانات دیگر این هتل به حساب می‌آید که البته همراه با هزینه است.
  • از رستوران این هتل با غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ موجود در منو هم اصلا نباید عبور کرد.
  • با این که هزینه رفت و برگشت به فرودگاه از مسافر دریافت می‌شود، اما با سرعت، کیفیت و تعرفه‌های به صرفه‌ای همراه است.
  • پارکینگ رایگان برای تمامی مسافران، صندوق امانات و آسانسور از سری امکانات دیگر آمباسادوری است.

رزرو هتل تفلیس هتل آمباسادوری

نظرات کاربران در مورد آمباسادوری تفلیس

یکی از راه‌های پی بردن به ارزش یک هتل، مراجعه به نظرات کاربران در سایت‌های ایرانی و خارجی است. خوشبختانه آمباسادوری در اکثر سایت‌‎ها مورد قبول کارشناسان واقع شده است و مردم نیز در بخش نظرات به تمجید از آن پرداخته‌اند. این باعث می‌شود اعتماد بیشتری به پرسنل این هتل داشته باشیم.

سخن پایانی؛ نحوه رزرو هتل تفلیس

این مطلب در مورد هتل آمباسادوری، یکی از جذاب‌ترین و پرامکانات‌ترین هتل‌های شهر تفلیس بود که امیدواریم از آن برای رزرو بهتر استفاده کرده باشید. راه‌های فراوانی برای رزرو هتل تفلیس وجود دارد که دست کاربران را برای انتخاب کاملا باز می‌گذارد. از آن جایی که علی بابا از چنین هتل‌هایی پشتیبانی می‌کند، این رزرو می‌تواند به صورت آنلاین در همین سایت نیز انجام شود. از مزایای رزرو هتل تفلیس در علی بابا می‌توان به سرعت بالا و مطمئن بودنش اشاره داشت. بنابراین با رزرو زودهنگام، خیلی راحت به سایر اقدامات خود رسیدگی خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha