• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403030502581
  • خبرنگار : 71610

مقاومت فلسطین: فرار اسرائیل از لبنان نشانه‌ای از نزدیک بودن زوال آن است

مقاومت فلسطین: فرار اسرائیل از لبنان نشانه‌ای از نزدیک بودن زوال آن است

کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای ضمن تبریک سالروز آزادسازی جنوب لبنان، اخراج صهیونیست‌ها از لبنان و همچنین خروج آن از غزه در سال ۲۰۰۵ را نشانه‌ای بر نزدیک بودن زوال این رژیم اریابی کردند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن تبریک سالروز آزادسازی جنوب لبنان و فرار ارتش رژیم صهیونیستی از آن آمده است: این اتفاق یک نقطه عطف محوری و مهم در تاریخ امت اسلام و یک الهام و انگیزه اساسی برای مردم ما و مقاومت آنها به منظور پیشبرد مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بود.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه تاکید شده است: فرار دشمن صهیونیستی از جنوب لبنان و متعاقب آن فرار تحقیرآمیز از نوار غزه در سال ۲۰۰۵ چیزی جز نشانه‌هایی از نابودی قریب الوقوع این رژیم جنایتکار نیست و آنچه اکنون در نبرد طوفان الاقصی در جریان است و انقلاب جهانی مردم آزاد جهان برای به انزوا کشاندن رژیم اشغالگر و رهبران نازی آن، تعقیب، تحریم و مجازات آنها گواه روشنی بر این امر است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه بیانه خود آورده است: مردم ما با حمایت و پشتیبانی همه جبهه‌های پشتیبان و به ویژه حزب‌الله، تا زمان پیروزی بر این دشمن نازی و حامی آن یعنی دولت آمریکا که سردسته شرارت و تروریسم در جهان است، به مقاومت و استواری حماسی خود ادامه خواهند داد.

مقاومت فلسطین در ادامه این بیانیه خواستار تشدید فعالیت‌های همبستگی با ملت فلسطین و مقاومت آنها و محوم کردن جنایات نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و دیگر مناطق فلسطین اشغالی شد.

رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ میلادی نیمی از لبنان را اشغال کرد و ۲۵ ماه مه سال ۲۰۰۰ میلادی، با مقاومت هجده ساله لبنانی‌ها ناگزیر به فرار از این کشور شد و این روز با نام سالروز مقاومت و آزادسازی شناخته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha