• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030502587
  • خبرنگار : 50034

استاندارهمدان:

آیت‌الله رئیسی به واقع رئیس‌جمهوری در تراز جمهوری اسلامی بود

آیت‌الله رئیسی به واقع رئیس‌جمهوری در تراز جمهوری اسلامی بود

ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به واقع رئیس جمهوری در تراز جمهوری اسلامی بود، گفت: شخصیت بسیار ارزشمندی را از دست داده‌ایم به‌ طوری‌ که این ضایعه و صدمه قابل پر شدن نیست اما برای وجود پر خیر برکت حضرت امام خامنه‌ای خدا را شاکریم و سجده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد شنبه پنجم خرداد، در مراسم بزگداشت شهدای خدمت، اظهارکرد: این ضایعه تلخ آنقدر اسفناک و تلخ است که هنوز برای ما باورپذیر نیست.

 وی افزود: گرچه برای رئیس جمهور بعدی سخت است که بتواند جای آیت‌الله رئیسی را پر کند اما در نظام ما با وجود مقام معظم رهبری بن بستی وجود ندارد.

استاندار همدان با تأکید براینکه شهید دکتر رئیسی بسیار پرکار و خستگی ناپذیر بود، تصریح کرد: آیت الله رئیسی در این زمینه فردی مثال زدنی بود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه رئیس جمهور شهید عشق به مردم داشت، اظهارکرد: وقتی در استان همدان دادستان بودند عشق و علاقه خاصی به شهدای والامقام داشت و در تمام تشییع جنازه شهدا شرکت می‌کردند ضمن اینکه هر زمان که فرصت می‌کردند جبهه می‌رفتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم همدان خاطرات خوشی از این مرد بزرگ دارند، ادامه داد: ایشان هیچگاه  ازعلاقه و دلبستگی خود به همدان نبرید و هر زمانی که جلسه داشتیم جویای احوال مردم همدان می‌شد.

استاندارهمدان یادآور شد: از آنجایی که علاقه و دلبستگی به خدمت به مردم همدان داشتند؛ وقتی به ایشان بحران آب همدان را اطلاع دادیم و درخواست اعتبار کردیم، ایشان اعلام کردند وظیفه ماست که این کار را انجام دهیم و با ۱۷۰۰ میلیارد تومان تزریق مالی پروژه بعد از ۱۷سال انجام شد و وقتی پرسیدم چه زمانی برای افتتاح تشریف می‌آورید ایشان گفتند خدمات‌دهی به مردم را معطل حضور بنده و افتتاحیه نکنید.

وی با بیان اینکه خلوص نیت، تقوا، زهد و اخلاص در عمل در ایشان موج می‌زد، افزود: در آخرین جلسه‌ای که با شهید رئیسی داشتیم به همه استانداران تأکید کردند که امسال سال آخر دولت است و مبادا اقدامی برای افزایش رأی‌دهندگان انجام شود بلکه برای خدمت به مردم هر اقدامی که نیاز است انجام شود و ملاک خدمت‌رسانی به مردم باشد.

قاسمی‌فرزاد اظهارکرد: اگر امروز درآذربایجان شرقی، قم، تهران، خراسان جنوبی و رضوی و دراقصی نقاط کشور تشییع می‌شود و شاهد جمعیت‌های میلیونی هستیم به‌واسطه اخلاص عمل آیت‌الله رئیسی است.

وی با بیان اینکه مردم قدرشناس هستند و ما باید تمام توان خود را برای خدمتگزاری به این مردم به‌کار گیریم، گفت: چنین ملتی در دوران معاصر وجود نداشته که در دوره امام(ره) با دم مسیحایی او خودشان را نشان می‌دهند و اینها همه نشأت گرفته از عشق و علاقه به مکتب، اسلام و قرآن است.

 استاندار همدان تأکید کرد: رئیس جمهور شهید در تمام جلسات بر رعایت حال محرومان و مستضعفان تأکید داشت، آنچنان که در عرصه جهانی نیز اینگونه عمل کردند به‌طوری که وزیر امورخارجه جهادی و انقلابی از کسانی بود که دوشادوش شهید سلیمانی در عرصه رویارویی با مستکبران تلاش می‌کرد و  به معنای واقعی یک سفیر و وزیرامور خارجه در تراز انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha