• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403030502595
  • خبرنگار : 50469

استاندار ایلام:

۷۰۰ میلیارد تومان برای ۳۰ پروژه نیمه‌تمام ایلام در نظر گرفته شد

۷۰۰ میلیارد تومان برای ۳۰ پروژه نیمه‌تمام ایلام در نظر گرفته شد

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با رایزنی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان اختصاص یافت که ۵۰۰ میلیارد آن برای تکمیل تونل کبیرکوه و ۷۰۰ میلیارد تومان برای ۳۰ پروژه نیمه تمام استان در نظر گرفته شد.

‌«حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۵ اردیبهشت ما ۱۴۰۳، در نشست وبیناری شورای عالی مسکن که به ریاست دکتر مخبر مدیر قوه مجریه برگزار شد، اظهار کرد: اولویت استان در فرصت باقی‌مانده دولت سیزدهم، تکمیل تونل کبیرکوه و تکمیل واحدهای مسکن ملی است که در موعد مقرر باید به متقاضیان تحویل داده شود.

‌استاندار ایلام یادآورشد: از شهرداری‌های استان در بخش مسکن بابت صدور به‌روز پروانه تشکر می‌کنیم. بانک‌ها نیز باید تلاش خود را برای پرداخت به‌هنگام و به‌موقع تسهیلات بیشتر کنند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های زیرساختی حوزه مسکن نیز برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در حین ساخت و در زمان تحویل مسکن به متقاضیان، همه زیرساخت‌ها اعم از آب، برق، گاز، تلفن آماده باشد.

استاندار ایلام با تأکید بر این مطلب که هیچ دلیلی برای عقب بودن نهضت ملی مسکن ایلام وجود ندارد، گفت: برای تسریع در ساخت مسکن محدودیتی برای پیمانکاران داخل و خارج استان ایجاد نشود و با اولویت پیمانکاران بومی دارای رتبه‌بندی و شرایط، از همه ظرفیت‌ها جهت جهش تولید مسکن استفاده شود.

بهرام‌نیا با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی شهید خدمت گفت: گره‌گشایی از مشکلات و مسئله‌محوری و خستگی‌ناپذیری از خصوصیات بارز شهید خدمت آیت‌الله رئیسی بود و باید تا پایان دولت سیزدهم با تلاشی مضاعف نسبت به گذشته، کاری کنیم که روح این شهید عزیز از ما شاد باشد، چرا که گفتمان، منش، حرکات و برنامه‌ریزی‌های آیت‌الله رئیسی حول محور کار و تلاش و رضایت مردمی بود لذا همه باید در زمان باقی‌مانده بیش از گذشته کار کنیم‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha